«Πράσινος» καταναλωτισμός: Η «Πράσινη» αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα
"Green" consumerism: The "Green" purchasing behavior of consumers in Greece 2024
Keywords
Green orientation ; Green characteristics ; Consumer behavior ; Consumerism ; Green products ; Πράσινος προσανατολισμός ; Πράσινα χαρακτηριστικά ; Συμπεριφορά καταναλωτή ; Καταναλωτισμός ; Πράσινα προϊόντα ; Πράσινος καταναλωτισμόςAbstract
Για κάθε επιχείρηση, η κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών του είναι απαραίτητη. Με την πάροδο του χρόνου, ο καταναλωτής έχει επιλέξει νέα χαρακτηριστικά, ενώ άλλαξε επίσης ορισμένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του. Ο πράσινος προσανατολισμός στη σφαίρα της κατανάλωσης είναι ένας από αυτούς. Εξαιτίας αυτού, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να
αντιμετωπίσουν το θέμα της πράσινης συμπεριφοράς πελατών στο πλαίσιο του μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει και να τεκμηριώσει τις σκέψεις των ανθρώπων σχετικά με το θέμα της πράσινης κατανάλωσης. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε ήταν πρωτογενής. Το ερευνητικό μέρος αποτελείται από μια ποσοτική μελέτη βασισμένη σε ερωτηματολόγιο. Μετά τη συλλογή των απαντήσεων, πραγματοποιήθηκαν στατιστικές συγκρίσεις και αναλύσεις περιπτώσεων. Έγινε προσπάθεια κατανόησης και ερμηνείας του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες βλέπουν τα πράσινα προϊόντα μέσω της παρουσίασης των ευρημάτων. Προκειμένου να αυξηθεί η κατανάλωση πράσινων προϊόντων, διερευνήθηκαν επίσης η χρησιμότητα και οι προσεγγίσεις για την αλλαγή της παρούσας κατάστασης.
Abstract
For any business, understanding the behavior of its customers is essential. Over time, the consumer has opted for new features while also changing some of its fundamental features. The green orien tation in the sphere of consumption is one of them. Because of this, businesses are trying to address the issue of green customer behavior in their marketing. The purpose of this study is to examine and document people's thoughts on the topic of green con sumption. The study conducted was primary.
The research part consists of a quantitative study based on a questionnaire. After the responses were collected, statistical comparisons and case analyzes were performed. An attempt was made to understand and interpret how customers view green items through the presentation of findings. In order to increase the consumption of green products, the utility and approaches to change the present situation were also explored.