Show simple item record

«Πράσινος» καταναλωτισμός: Η «Πράσινη» αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδα

dc.contributor.advisorGOTSOPOULOS, ANASTASIOS
dc.contributor.authorΦωτογιαννοπούλου, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2024-07-26T10:47:21Z
dc.date.available2024-07-26T10:47:21Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7219
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7051
dc.description.abstractΓια κάθε επιχείρηση, η κατανόηση της συμπεριφοράς των πελατών του είναι απαραίτητη. Με την πάροδο του χρόνου, ο καταναλωτής έχει επιλέξει νέα χαρακτηριστικά, ενώ άλλαξε επίσης ορισμένα από τα θεμελιώδη χαρακτηριστικά του. Ο πράσινος προσανατολισμός στη σφαίρα της κατανάλωσης είναι ένας από αυτούς. Εξαιτίας αυτού, οι επιχειρήσεις προσπαθούν να αντιμετωπίσουν το θέμα της πράσινης συμπεριφοράς πελατών στο πλαίσιο του μάρκετινγκ. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι να εξετάσει και να τεκμηριώσει τις σκέψεις των ανθρώπων σχετικά με το θέμα της πράσινης κατανάλωσης. Η μελέτη που πραγματοποιήθηκε ήταν πρωτογενής. Το ερευνητικό μέρος αποτελείται από μια ποσοτική μελέτη βασισμένη σε ερωτηματολόγιο. Μετά τη συλλογή των απαντήσεων, πραγματοποιήθηκαν στατιστικές συγκρίσεις και αναλύσεις περιπτώσεων. Έγινε προσπάθεια κατανόησης και ερμηνείας του τρόπου με τον οποίο οι πελάτες βλέπουν τα πράσινα προϊόντα μέσω της παρουσίασης των ευρημάτων. Προκειμένου να αυξηθεί η κατανάλωση πράσινων προϊόντων, διερευνήθηκαν επίσης η χρησιμότητα και οι προσεγγίσεις για την αλλαγή της παρούσας κατάστασης.el
dc.format.extent161el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectGreen orientationel
dc.subjectGreen characteristicsel
dc.subjectConsumer behaviorel
dc.subjectConsumerismel
dc.subjectGreen productsel
dc.subjectΠράσινος προσανατολισμόςel
dc.subjectΠράσινα χαρακτηριστικάel
dc.subjectΣυμπεριφορά καταναλωτήel
dc.subjectΚαταναλωτισμόςel
dc.subjectΠράσινα προϊόνταel
dc.subjectΠράσινος καταναλωτισμόςel
dc.title«Πράσινος» καταναλωτισμός: Η «Πράσινη» αγοραστική συμπεριφορά των καταναλωτών στην Ελλάδαel
dc.title.alternative"Green" consumerism: The "Green" purchasing behavior of consumers in Greece 2024el
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΣφυρόερα, Εμμανουέλα
dc.contributor.committeeΜουτσάτσος, Χαράλαμπος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedFor any business, understanding the behavior of its customers is essential. Over time, the consumer has opted for new features while also changing some of its fundamental features. The green orien tation in the sphere of consumption is one of them. Because of this, businesses are trying to address the issue of green customer behavior in their marketing. The purpose of this study is to examine and document people's thoughts on the topic of green con sumption. The study conducted was primary. The research part consists of a quantitative study based on a questionnaire. After the responses were collected, statistical comparisons and case analyzes were performed. An attempt was made to understand and interpret how customers view green items through the presentation of findings. In order to increase the consumption of green products, the utility and approaches to change the present situation were also explored.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές