Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός Οπτικής Επικοινωνίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων - Πασιθέη

dc.contributor.advisorΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.authorΤετράδη, Ιωάννα Μαρία
dc.date.accessioned2024-07-27T05:30:51Z
dc.date.available2024-07-27T05:30:51Z
dc.date.issued2024-07-11
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7225
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7057
dc.description.abstractΗ πτυχιακή εργασία αφορά τον σχεδιασμό τoυ λογοτύπου για τα ενοικιαζόμενα δωμάτια στο Καρπενήσι, τον Ξενώνα Πασιθέη. Θα μελετηθεί και θα σχεδιαστεί η εταιρική ταυτότητα, οι προωθητικές ενέργειες και οι εφαρμογές του λογοτύπου καθώς και τα ψηφιακά μέσα της επιχείρησης. Αρχικά, στην πρώτη ενότητα παρουσιάζεται η έρευνα που έγινε για τα ξενοδοχεία από τα αρχαία χρόνια μέχρι και τα πρώτα ξενοδοχεία της Ελλάδας και στην δεύτερη ενότητα παρουσιάζεται η έρευνα σχετικά με την έννοια του λογοτύπου, τα λογότυπα ανταγωνισμού, τον ξενώνα και το όνομα του αλλά και έρευνα σχετικά με την γεωγραφική τοποθεσία του και το τουριστικό ενδιαφερον της περιοχής. Στην τρίτη ενότητα παρουσιάζονται οι ενέργειες που έγιναν για την ιδέα, τον σχεδιασμό και την εξέλιξη του λογοτύπου καθώς και κάποιοι κανόνες για την χρήση του. Αμέσως μετά παρουσιάζονται η ενότητα τέσσερα και πέντε στις οποίες αναφέρονται η τυπογραφία και η χρωματική παλέτα που έχουν επιλεχθεί για το λογότυπο. Ακολουθεί η ενότητα έξι, όπου αναπτύσσεται η εταιρική ταυτότητα του ξενώνα με την επαγγελματικη κάρτα, το επιστολόχαρτο, τον φάκελο αλληλογραφίας και τα pattern που σχεδιάστηκαν για διαφορες εφαρμογές και η ενότητα επτά με τις εφαρμογές του λογοτύπου. Επιπλέον, στην ενότητα οκτώ παρουσιάζονται αφίσες δρόμου και καταχώρηση περιοδικού για την ανάδειξη και την προώθηση του ξενώνα. Στην ενότητα εννιά παρουσιάζονται αρχικά τρία έντυπα φυλλάδια για την ενημέρωση των επισκεπτών για τον ξενώνα και για το τι μπορούν να δουν και να κάνουν κατα την επίσκεψή τους. Επίσης, έχουν σχεδιαστεί card postal και ημερολόγιο με χωριά και αξιοθέατα της περιοχής.Τέλος, στην ενότητα δέκα παρουσιάζονται ο σχεδιασμός ιστοσελίδας για τον ξενώνα και δημοσιεύσεις για τρέχουσα προσφορά στα social media.el
dc.format.extent126el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕνοικιαζόμεναel
dc.subjectΠασιθέηel
dc.subjectΛογότυποel
dc.subjectΕταιρική ταυτότηταel
dc.subjectΕφαρμογές λογοτύπουel
dc.subjectΑφίσεςel
dc.subjectΈντυπα φυλλάδιαel
dc.subjectΨηφιακά μέσαel
dc.titleΣχεδιασμός Οπτικής Επικοινωνίας Ενοικιαζόμενων Δωματίων - Πασιθέηel
dc.title.alternativeDesign of Visual Communication of Rented Rooms - Pasitheiel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.committeeΔεβετζή, Ιωάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis concerns the design of the logo for the rooms for rent in Karpenissi, the Pasithei Guesthouse. The corporate identity, promotions and logo applications as well as the company’s digital media will be studied and designed. Initially, the first section presents the research done on hotels from ancient times to the first hotels in Greece and the second section presents the research on the meaning of the logo, the competition logos, the guesthouse and its name as well as research about its geographical location and the touristic interest of the area. The third section presents the idea, design and evolution of the logo as well as some rules for its use. After that sections four and five are presented, detailing the typography and color palette chosen for the logo. This is followed by section six where the hostel’s corporate identity is developed with the business card, letterhead, folder and patterns designed for various applications and section seven with the logo applications. Additionally, section eight presents street posters and a magazine entry to highlight and promote the hostel. Section nine initially presents three printed brochures to inform visitors about the hostel and what they can see and do during their visit. Also, postcards and a calendar with villages and attractions of the area have been designed. Finally, section ten presents the website design for the hostel and publications for offer on social media.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές