dc.contributor.advisor | Psomopoulos, Constantinos | |
dc.contributor.author | Γρυπάρης, Εμμανουήλ | |
dc.date.accessioned | 2024-07-29T10:06:03Z | |
dc.date.available | 2024-07-29T10:06:03Z | |
dc.date.issued | 2024-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7245 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7077 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία αποτελεί μια σημαντική προσέγγιση στην κατανόηση του τρόπου με τον οποίον η αύξηση των ηλεκτρικών οχημάτων επηρεάζει τα ευρωπαϊκά ενεργειακά δίκτυα και τις αντίστοιχες εκπομπές άνθρακα, διατηρώντας ένα
ιδιαίτερο ενδιαφέρον καθώς εστιάζει σε δύο κρίσιμες πτυχές του παγκόσμιου συστήματος: την ενέργεια και το περιβάλλον. Αναλύοντας τη διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων, η μελέτη αυτή εξετάζει τις συνέπειες στο ενεργειακό τοπίο της Ευρώπης,
αναζητώντας τρόπους για την καλύτερη αντιμετώπιση των προκλήσεων και την εκμετάλλευση των ευκαιριών που προκύπτουν από αυτήν την τεχνολογική μετάβαση. Με βάση την ανάλυση μαθηματικών μοντέλων, γραμμική παλινδρόμηση και διπλή εκθετική εξομάλυνση, προσδιορίζονται τα τρέχοντα και μελλοντικά μοτίβα στη χρήση ηλεκτρικών οχημάτων στην ευρωπαϊκή αγορά. Επιπλέον, διερευνώνται οι πιθανές επιπτώσεις της ηλεκτροκίνησης στην ασφάλεια και την αποτελεσματικότητα των ενεργειακών δικτύων. Η επίδραση της πανδημίας COVID-19 και του Ρωσο-ουκρανικού πολέμου είναι ουσιώδης, καθώς επηρεάζουν την ενεργειακή ζήτηση, το ενεργειακό μείγμα και τη γεωπολιτική κατάσταση. Η αποτελεσματική διαχείριση αυτών των παραγόντων αποτελεί κρίσιμη πρόκληση για την ανάπτυξη βιώσιμων ενεργειακών συστημάτων. Μέσα από αυτήν την προσέγγιση, η παρούσα εργασία δίνει έμφαση στον τρόπο με τον οποίο η ηλεκτροκίνηση διαμορφώνει το μέλλον των οδικών μεταφορών στην Ευρώπη. Τα αποτελέσματα δείχνουν ότι η διείσδυση των ηλεκτρικών οχημάτων θα αυξηθεί σημαντικά μέχρι το 2050, με σημαντικές επιπτώσεις στον τομέα της ενέργειας και το περιβάλλον. Προτείνονται πολιτικές παρεμβάσεις και τεχνολογικές λύσεις που θα προωθήσουν μια βιώσιμη και ασφαλή μετάβαση προς ένα πιο βιώσιμο μέλλον στους τομείς της ενέργειας και των μεταφορών στην Ευρώπη. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Battery electric vehicles | el |
dc.subject | CO2 | el |
dc.subject | Covid-19 | el |
dc.subject | Energy security | el |
dc.subject | Electricity demand | el |
dc.subject | European Union | el |
dc.subject | Greenhouse gases | el |
dc.subject | Renewable energy sources | el |
dc.subject | Russia-Ukraine conflict | el |
dc.subject | Αέρια θερμοκηπίου | el |
dc.subject | Ανανεώσιμες πηγές ενέργειας | el |
dc.subject | Διοξείδιο του άνθρακα | el |
dc.subject | Ενεργειακή ασφάλεια | el |
dc.subject | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Ζήτηση ηλεκτρικής ενέργειας | el |
dc.subject | Σύγκρουση Ρωσίας - Ουκρανίας | el |
dc.subject | GHG | el |
dc.title | Επίδραση της διείσδυσης των ηλεκτρικών αυτοκινήτων στα ενεργειακά δίκτυα με έμφαση τα θέματα εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου και ενεργειακής ασφάλειας | el |
dc.title.alternative | Impact of the penetration of electric vehicles in energy networks with emphasis on greenhouse gas emissions and energy security issues | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαδόπουλος, Περικλής | |
dc.contributor.committee | Βόκας, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.contributor.master | Ηλεκτρικές και Ηλεκτρονικές Επιστήμες μέσω Έρευνας (MSc by Research in Electrical and Electronics | el |
dc.description.abstracttranslated | The thesis constitutes a significant endeavor in understanding how the increase in electric vehicles affects European energy grids and corresponding carbon emissions. Focused on two critical aspects of the global system—energy and the environment—the research analyzes the penetration of electric vehicles, seeking ways to address challenges and leverage opportunities arising from this technological transition.Utilizing mathematical models such as linear regression and double exponential smoothing, the study identifies current and future trends in electric vehicle usage in the European market. Additionally, it explores the potential impacts of electrification on energy security and grid efficiency. The influence of the COVID-19 pandemic and the Russia-Ukraine conflict is pivotal, as they affect energy demand, energy mix, and geopolitical dynamics. Effectively managing these factors poses a crucial challenge for the development of sustainable energy systems.Through this approach, the thesis underscores how electrification shapes the future of road transportation in Europe. The results indicate a significant increase in electric vehicle penetration by 2050, with profound implications for the energy and environmental sectors. Policy interventions and technological solutions are proposed to promote a sustainable and secure transition towards a greener energy and transportation future in Europe. | el |