Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προσομοίωση και ανάλυση ηλεκτρικού αυτοκινήτου σύγχρονο κινητήρα μονίμων μαγνητών μέσω simulink-matlab

dc.contributor.advisorΣυγγερίδου, Ολυμπιάδα
dc.contributor.authorΣφήκας, Αργύρης
dc.date.accessioned2024-07-30T07:00:57Z
dc.date.available2024-07-30T07:00:57Z
dc.date.issued2024-07
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7252
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7084
dc.description.abstractΤα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αναπτύσσονται ενεργά και όπως είναι γνωστό, ο σχεδιασμός κινητήρα υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος απαιτεί υψηλή απόδοση, υψηλή αναλογία ισχύος-βάρους και αξιοπιστία από χαμηλή ταχύτητα ρότορα σε υψηλή. Ο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη χρησιμοποιείται για την εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους ελέγχου σύγχρονου κινητήρα μόνιμου μαγνήτη για τις ταχύτητες του ρότορα.el
dc.format.extent110el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΣύγχρονοι κινητήρες μόνιμου μαγνήτηel
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subjectSimulinkel
dc.subjectMATLABel
dc.titleΠροσομοίωση και ανάλυση ηλεκτρικού αυτοκινήτου σύγχρονο κινητήρα μονίμων μαγνητών μέσω simulink-matlabel
dc.title.alternativeSimulation and analysis of electric car permanent magnet synchronous motor in simulink-matlabel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαραϊσάς, Πέτρος
dc.contributor.committeekalkanis, konstantinos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedHybrid electric vehicles and electric vehicles are actively developing and as is it known, a hybrid electric vehicle motor design requires high efficiency, high powerto-weight ratio and reliability from low rotor speed to high rotor speed. The permanent magnet synchronous motor is used to fulfill these requirements. The purpose of this thesis is to present all methods of permanent magnet synchronous motor control for all rotor speeds.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές