dc.contributor.advisor | Συγγερίδου, Ολυμπιάδα | |
dc.contributor.author | Σφήκας, Αργύρης | |
dc.date.accessioned | 2024-07-30T07:00:57Z | |
dc.date.available | 2024-07-30T07:00:57Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7252 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7084 | |
dc.description.abstract | Τα υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα αναπτύσσονται ενεργά και όπως είναι γνωστό, ο σχεδιασμός κινητήρα υβριδικού ηλεκτρικού οχήματος απαιτεί υψηλή απόδοση, υψηλή αναλογία ισχύος-βάρους και αξιοπιστία από χαμηλή ταχύτητα ρότορα σε υψηλή.
Ο σύγχρονος κινητήρας μόνιμου μαγνήτη χρησιμοποιείται για την εκπλήρωση αυτών των απαιτήσεων. Ο σκοπός αυτής της εργασίας είναι να παρουσιάσει τις μεθόδους ελέγχου σύγχρονου κινητήρα μόνιμου μαγνήτη για τις ταχύτητες του ρότορα. | el |
dc.format.extent | 110 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Σύγχρονοι κινητήρες μόνιμου μαγνήτη | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Simulink | el |
dc.subject | MATLAB | el |
dc.title | Προσομοίωση και ανάλυση ηλεκτρικού αυτοκινήτου σύγχρονο κινητήρα μονίμων μαγνητών μέσω simulink-matlab | el |
dc.title.alternative | Simulation and analysis of electric car permanent magnet synchronous motor in simulink-matlab | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Καραϊσάς, Πέτρος | |
dc.contributor.committee | kalkanis, konstantinos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | Hybrid electric vehicles and electric vehicles are actively developing and as is it known, a hybrid electric vehicle motor design requires high efficiency, high powerto-weight ratio and reliability from low rotor speed to high rotor speed. The permanent magnet synchronous motor is used to fulfill these requirements. The purpose of this thesis is to present all methods of permanent magnet synchronous motor control for all rotor speeds. | el |