Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικής με εκπαιδευτικό σκοπό

dc.contributor.advisorΜετάφας, Δημήτριος
dc.contributor.authorΒεκίλογλου, Αλέξανδρος
dc.date.accessioned2024-07-31T09:04:52Z
dc.date.available2024-07-31T09:04:52Z
dc.date.issued2024-07-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7273
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7105
dc.description.abstractΗ πληροφορική έχει πλέον εισχωρήσει σε κάθε τομέα της ανθρώπινης δραστηριότητας. Πράγματι πλέον στη συντριπτική πλειονότητα των ενεργειών που εκτελούν οι άνθρωποι, η πληροφορική διαδραματίζει κάποιο ρόλο, είτε μικρό είτε και μεγαλύτερο. Και ο χώρος της εκπαίδευσης δεν θα μπορούσε να μείνει ανεπηρέαστος από τη τάση αυτή. Η μάθηση πλέον ενισχύεται από τα εργαλεία που η πληροφορική διαθέτει, διευκολύνοντας την αποστολή των εκπαιδευτικών αλλά και την εκπαιδευτική διαδικασία των μαθητών. Στη τελευταία αυτή διαδικασία σημαντικό ρόλο μπορούν να διαδραματίσουν τα παιχνίδια εκπαιδευτικού σκοπού. Στόχο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η σχεδίαση και ανάπτυξη ενός ψηφιακού εκπαιδευτικού παιχνιδιού σε τρισδιάστατο ψηφιακό περιβάλλον. Τα εκπαιδευτικά παιχνίδια έχει διαπιστωθεί ότι συμβάλλουν σημαντικά στην εκπαιδευτική διαδικασία, με έναν ευχάριστο και ελκυστικό για τους εκπαιδευόμενους τρόπο. Για το σκοπό αυτό θα πραγματοποιηθεί μια ανασκόπηση πεδίου σχετικά με το πώς μπορεί να συμβάλει στην εκπαιδευτική διαδικασία το παιχνίδι γενικά αλλά και πιο συγκεκριμένα το παιχνίδι στρατηγικής. Στη συνέχεια θα παρουσιαστεί το παιχνίδι στρατηγικής 7 Wonders το οποίο θα αποτελέσει και το αντικείμενο εστιασμού της παρούσας εργασίας καθώς μια έκδοση αυτού θα αναπτυχθεί στα πλαίσια της εργασίας αυτής. Η μηχανή η οποία θα χρησιμοποιηθεί για τη δημιουργία του παιχνιδιού είναι η Unity, η οποία θα παρουσιαστεί στο επόμενο κεφάλαιο της εργασίας. Ακολούθως θα παρουσιαστεί η ανάπτυξη της εφαρμογής και στη συνέχεια μια ενδεικτική παρουσίαση της εκτέλεσης της. Στο τελευταίο κεφάλαιο θα παρουσιαστούν τα αποτελέσματα της εργασίας, οι περιορισμοί καθώς και τα συμπεράσματα της έρευνας. Ο συγγραφέας ευελπιστεί ότι μέσα από την ανάγνωση της εργασίας αυτής ο αναγνώστης θα αποκτήσει δύο βασικές δεξιότητες. Η πρώτη είναι η διαδικασία ανάπτυξης εφαρμογής μέσω της μηχανής Unity όπου ο χρήστης θα εξοικειωθεί τόσο με την χρήση της μηχανής και της γλώσσας προγραμματισμού C#, που αυτή χρησιμοποιεί, αλλά και με την κατασκευή συνθετότερων τρισδιάστατων αντικειμένων, μέσω της εφαρμογής Blender, διαδικασίας που η Unity από μόνη της δεν είναι ικανή να διεκπεραιώσει. Η άλλη δεξιότητα που θα αποκτήσει ο αναγνώστης είναι η σημασία του παιχνιδιού και πιο συγκεκριμένα του ψηφιακού παιχνιδιού στρατηγικής στην εκπαιδευτική διαδικασία. Έτσι, είτε ο αναγνώστης είναι μαθητής, είτε είναι εκπαιδευτικός, είτε γονιός, είτε απλά ένα άτομο που έρχεται σε επαφή με άτομα που εκπαιδεύονται, θα αποχτήσει ένα σημαντικό εργαλείο που θα διευκολύνει σε μεγάλο βαθμό το έργο του.el
dc.format.extent144el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/*
dc.subjectΕκπαιδευτικά παιχνίδιαel
dc.subjectΠαιχνίδια στρατηγικήςel
dc.subjectBlenderel
dc.subjectUnityel
dc.subject3Del
dc.subjectC#el
dc.subjectΜηχανές παιχνιδιώνel
dc.subjectΑνάπτυξη λογισμικούel
dc.titleΑνάπτυξη παιχνιδιού στρατηγικής με εκπαιδευτικό σκοπόel
dc.title.alternativeDevelopment of strategy game with educational purposesel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeRangoussi, Maria
dc.contributor.committeeZACHARIADOU, KATERINA
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedComputing has now permeated every field of human activity. Indeed, in most human activities, IT plays some role, sometimes small, others large. And the field of education could not remain unaffected by this trend. Learning is now enhanced by the tools that IT has available, facilitating the mission of teachers and the educational process of students. Educational games can play a significant role in this last process. This thesis aims to study the effect of the digital educational game on the educational process. For this purpose, a field review will be carried out on how the game in general and more specifically the strategy game can contribute to the educational process. Then the strategy game 7 Wonders will be presented which will be the focus of this work, as a version of it will be developed within the framework of this thesis. The engine used to create the game is Unity, presented in the next chapter of the thesis. Next, the development of the application will be presented, followed by an indicative presentation of its execution. The last chapter will present the results of this thesis, the limitations and the research conclusions. The author hopes that through reading this thesis the reader will acquire two basic skills. The first is the application development process through the Unity engine, where the user will become familiar both with the use of the engine and the C# programming language it uses, but also with the construction of more complex 3D objects, through the Blender application, a process that Unity alone it is not able to process. The other skill that the reader will acquire is the importance of the game and more specifically the digital strategy game in the educational process. Thus, whether the reader is a student, an educator, a parent, or simply a person who meets people being educated, he will gain a valuable tool that will facilitate his work.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές