Show simple item record

Astral Flight

dc.contributor.advisorSiakas, Spyros
dc.contributor.authorΜάνου, Ευφροσύνη
dc.date.accessioned2024-08-01T04:54:12Z
dc.date.available2024-08-01T04:54:12Z
dc.date.issued2024-07-25
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7294
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7126
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία με θέμα τη δημιουργία μικρού μήκους animation με εργαλεία και τεχνικές φωτορεαλισμού σε λογισμικό animation, έχει ως σκοπό την απόδοση των αφηρημένων εννοιών με ρεαλιστικό οπτικοακουστικό τρόπο, με μελέτη περίπτωσης τη δημιουργία και παραγωγή 3D Animation ταινίας, με τίτλο “Astral Flight”. Σε αυτό το πλαίσιο, μελετάται η διερεύνηση του τρόπου αποδόσης των ορίων της ελευθερίας και των νοητικών ικανοτήτων του ανθρώπου σε οπτικοακουστικό έργο animation με εργαλεία φωτορεαλισμού σε λογισμικό animation. Πιο συγκεκριμένα, γίνεται ανάλυση των επιλογών της αφηγηματικής δομής του σεναρίου, ακολουθεί η μορφολογική ανάλυση κινηματογραφικών έργων με παρόμοιο περιεχόμενο, και ερευνώνται λογισμικά animation ως προς τις δυνατότητες που προσφέρουν για την επίτευξη φωτορεαλισμού. Επιπρόσθετα, γίνεται μελέτη και για τις επιλογές που προσφέρει η χρήση διάφορων προγραμμάτων φωτογραμμετρίας και προσθέτων animation προγραμμάτων μόνο για τον συγκεκριμένο σκοπό. Στη συνέχεια, γίνεται μια αναλυτική σύγκριση των διαθέσιμων τρισδιάστατων λογισμικών με βάση παράγοντες όπως η ευχρηστία, η εξειδίκευση και το κόστος. Όλα τα παραπάνω διερευνώνται μέσω μιας μελέτης περίπτωσης που είναι η δημιουργία ταινίας “Astral Flight”. Παρουσιάζονται τα στάδια προπαραγωγής από το θεματικό υπόβαθρο του περιεχομένου της ταινίας, η βασική ιδέα και το σενάριο στο storyboard και τελικά στο animatic, ενώ αναλύονται όλα τα τεχνικά στάδια της παραγωγής μέχρι και το μοντάζ στο Adobe Premiere Pro. Τέλος, σε αυτήν την εργασία ενσωματώνονται οι προκλήσεις που προέκυψαν και ο τρόπος αντιμετώπισής τους. Επίσης, στα συμπεράσματα απαντώνται τα ερευνητικά ερωτήματα που είχαν τεθεί εξαρχής για τα οποία εκπονήθηκε η παρούσα εργασία.el
dc.format.extent47el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject3del
dc.subjectBlenderel
dc.titleAstral Flightel
dc.title.alternativeAstral Flightel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜούρη, Ελένη
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.contributor.masterΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο)el
dc.description.abstracttranslatedThis thesis, focused on the creation of a short animation using photorealism tools and techniques in animation software, aims to render abstract concepts in a realistic audiovisual manner, with a case study on the creation and production of a 3D animation film titled "Astral Flight." In this context, the research examines how to depict the boundaries of human freedom and mental capabilities in an audiovisual animation work using photorealism tools in animation software. Specifically, it includes an analysis of the narrative structure choices in the script, a morphological analysis of films with similar content, and an investigation of animation software for their capabilities in achieving photorealism. Additionally, there is a study of the options provided by various photogrammetry programs and animation software add-ons exclusively for this purpose. Following this, there is a detailed comparison of available 3D software based on factors such as usability, specialization, and cost. All the above are investigated through a case study, which is the creation of the film "Astral Flight." The pre-production stages are presented, from the thematic background of the film's content, the basic idea, and the script, to the storyboard and finally the animatic, while all the technical production stages are analyzed up to the editing in Adobe Premiere Pro. Finally, this work incorporates the challenges encountered and how they were addressed. Additionally, the conclusions answer the initial research questions for which this thesis was undertaken.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές