dc.contributor.advisor | Drosos, Christos | |
dc.contributor.author | Μητρογιάννης, Δημήτριος | |
dc.date.accessioned | 2024-08-01T09:10:25Z | |
dc.date.issued | 2024-07 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7300 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7132 | |
dc.description.abstract | Το υδρογόνο μπορεί να χρησιμοποιηθεί ως πρώτη ύλη, ως καύσιμο ή ως φορέας ενέργειας και ως μέσο αποθήκευσης ενέργειας. Έχει πολλές δυνητικές εφαρμογές στους τομείς της βιομηχανίας, των μεταφορών, της ενέργειας και των κτιρίων. Το σημαντικότερο είναι ότι δεν εκπέμπει CO2 και κατά τη χρήση του εκλύονται σχεδόν μηδενικοί ατμοσφαιρικοί ρύποι. Ως εκ τούτου, αποτελεί σημαντικό τμήμα της λύσης για την επίτευξη του στόχου της Ευρωπαϊκής Πράσινης Συμφωνίας για κλιματική ουδετερότητα έως το 2050. Η εργασία αναδεικνύει τις δυνατότητες του υδρογόνου αλλά και τις τεχνολογίες του υδρογόνου που είναι κατάλληλες για την χρήση του σε οχήματα. Ιδιαίτερη έμφαση θα εστιαστεί στις κυψέλες του καυσίμου για την παραγωγή ρεύματος και σε συνεργασία με τα ηλεκτρικά αυτοκίνητα που είναι σε εξέλιξη θα σημαδοτήσουν την αλλαγή των οχημάτων από μηχανικά σε ηλεκτρικά.
Τέλος στην εργασία αυτή θα εξετάσουμε τους διαφορετικούς τρόπους της τεχνολογίας αλλά και την εφαρμογή τους στο κάθε όχημα και τις επιπτώσεις που έχουν στο περιβάλλον, αλλά και κατά ποσό είναι βιώσιμο το όλο εγχείρημα. | el |
dc.format.extent | 67 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Υδρογόνο | el |
dc.subject | Κυψέλες καυσίμου | el |
dc.subject | Δεξαμενές υδρογόνου | el |
dc.subject | Εναλλακτικά καύσιμα | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.title | Τεχνολογίες υδρογόνου για χρήση σε οχήματα με ιδιαίτερη έμφαση στις κυψέλες καυσίμου | el |
dc.title.alternative | Hydrogen technologies for use in vehicles with a particular focus on fuel cells | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ganetsos, Theodore | |
dc.contributor.committee | Κάντζος, Δημήτριος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγής | el |
dc.contributor.master | Αυτοματισμός Παραγωγής και Υπηρεσιών | el |
dc.description.abstracttranslated | Hydrogen can be used as a raw material, as a fuel or as an energy carrier and as a means of energy storage. It has many potential applications in the fields of industry, transport, energy and buildings. The most important thing is that it does not emit CO2 and during its use almost zero atmospheric pollutants are released. As such, it is an important part of the solution to achieving the European Green Deal's goal of climate neutrality by 2050. The work highlights the potential of hydrogen as well as the hydrogen technologies that are suitable for its use in vehicles. Particular emphasis will be placed on fuel cells for power generation and in collaboration with the electric cars that are in progress will mark the shift from mechanical to electric vehicles. Finally, in this work we will examine the different ways of technology and their application to each vehicle and the effects they have on the environment, but also how sustainable the whole project is. | el |
dcterms.embargoTerms | 6 months | el |
dcterms.embargoLiftDate | 2025-01-31T09:10:25Z | |