Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ανάλυση Εκπομπών Πλοίων με χρήση του στατιστικού προγράματος SPSS

dc.contributor.advisorΠούλου, Μαρία-Ελένη
dc.contributor.authorΒαρίτης, Δημήτριος
dc.date.accessioned2024-08-08T09:50:33Z
dc.date.available2024-08-08T09:50:33Z
dc.date.issued2024-07-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7322
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7154
dc.description.abstractΟι εκπομπές αέριων ρύπων στη ναυτιλία είναι ένα πρόβλημα το οποίο εύλογα απασχολεί την παγκόσμια επιστημονική κοινότητα. Πρόσφατες στατιστικές μελέτες έχουν δείξει ότι η ναυτιλία είναι υπεύθυνη για πάνω από το 85% του παγκοσμίου εμπορίου καυσίμων, ενώ ταυτόχρονα καταναλώνει το 2% της παγκόσμιας ενεργειακής ζήτησης, συνεισφέροντας περίπου στο 3% των παγκοσμίων εκπομπών ρύπων. Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ενδελεχής περιγραφή των εκλυόμενων από τα πλοία ρύπους, χαρακτηριστικά παραδείγματα των οποίων είναι οι εκπομπές σε οξείδια του αζώτου – θείου, η περιγραφή χρήσης νέων τεχνολογιών όπως τα Scrubber για την προσπάθεια μείωσης των ρύπων, αλλά και η παρουσίαση μίας πλήρους στατιστικής ανάλυσης και επεξεργασίας δεδομένων για τις εκπομπές σε διοξείδιο του άνθρακα, με χρήση του στατιστικού προγράμματος SPSS της IBM.el
dc.format.extent99el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΝαυτιλίαel
dc.subjectSPSSel
dc.subjectScrubberel
dc.subjectt testel
dc.subjectNOXel
dc.subjectSOXel
dc.subjectMaritimeel
dc.subjectΕκπομπές πλοίωνel
dc.subjectΑέριοι ρύποιel
dc.subjectΣτατιστική ανάλυσηel
dc.subjectShips emissionsel
dc.subjectStatistical analysisel
dc.subjectAir polutionel
dc.titleΑνάλυση Εκπομπών Πλοίων με χρήση του στατιστικού προγράματος SPSSel
dc.title.alternativeStatistical Analysis of Ship's Emissions with SPSSel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜητσούδης, Δημήτριος
dc.contributor.committeeΤίγκας, Ιωάννης
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ναυπηγών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedAs the effects of climate change become more evident, ship emissions are increasingly concern the global scientific community. Recent statistical studies have shown that shipping is responsible for over 85% of global fuel trade, consumes 2% of global energy demand, and contributes approximately 3% to global emissions. The subject of the thesis is the analysis of ship emissions such as CO2 using data reported to the EU-MRV system and data from a Greek Naval Company for the years 2018-2022. The use of new technologies such as scrubbers to reduce emissions and comply with new regulations is discussed. Using descriptive statistical tools, numerical results are presented that indicate a reduction in emissions. However, the complexity of the multivariable relationship between ship’s deadweight, distance traveled, and emission intensity across different types is also noted.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές