Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ψηφιακός μετασχηματισμός και καινοτομία σε επιχειρήσεις τουριστικού κλάδου

dc.contributor.advisorΚομισόπουλος, Φαίδων
dc.contributor.authorΠαγώνης, Ευάγγελος
dc.contributor.authorΑγγελόπουλος Άγγελος
dc.date.accessioned2024-08-09T09:02:41Z
dc.date.available2024-08-09T09:02:41Z
dc.date.issued2024-08
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7325
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7157
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή έχει τίτλο: «Ψηφιακός Μετασχηματισμός και Καινοτομία σε Επιχειρήσεις Τουριστικού Κλάδου». Είναι μία προσπάθεια ανάδειξης της ήδη συζητημένης σε μεγάλο βαθμό σχέσης του ψηφιακού μετασχηματισμού και της καινοτομίας στις επιχειρήσεις. Ειδικότερη έμφαση στην παρούσα εργασία δίνεται στις ελληνικές επιχειρήσεις του τουρισμού, όπου μέσα από μία ποιοτική προσέγγιση, εστιάζουμε στην σύγχρονη μικρή τουριστική ελληνική επιχείρηση με σκοπό να καταγράψουμε αντιλήψεις ιδιοκτητών και στελεχών επιχειρήσεων για το πώς αντιλαμβάνονται τη σχέση μεταξύ ψηφιακού μετασχηματισμού και καινοτομίας στις επιχειρήσεις τους. Στην πραγματικότητα το θέμα της παρούσας εργασίας είναι να παρουσιαστούν οι δύο έννοιες στα βασικά τους θεωρητικά πλαίσια και να αναδειχθεί η σχέση τους και η συνδρομικότητα μεταξύ των δύο αυτών εννοιών και ιδιαίτερα πως τις αντιλαμβάνονται στελέχη και επιχειρηματίες ελληνικών επιχειρήσεων Ο σκοπός της εργασίας λοιπόν, είναι να παρουσιαστεί η σχέση συνδρομικότητας και συνύπαρξης των δύο εννοιών: ψηφιακός μετασχηματισμός και καινοτομία στη σύγχρονη τουριστική επιχείρηση, και ειδικότερα να αναδειχθεί το ο τρόπος με τον οποίον τις αντιλαμβάνεται ο σύγχρονος Έλληνας επιχειρηματίας στην περιοχή της Σαντορίνης. Για τις ανάγκες της παρούσας έρευνας πραγματοποιήθηκε ποιοτική έρευνα και συγκεκριμένα συνεντεύξεις με τη χρήση ημι-δομημένου ερωτηματολογίου. Για την εξασφάλιση της ομοιογένειας του δείγματος, επιλέχθηκαν σχετικά ομοειδείς επιχειρήσεις, δηλαδή μικρές επιχειρήσεις που λειτουργούν στην Σαντορίνη σε διάφορους τομείς (όπως εμπόριο εστίαση και άλλα) του τουρισμού.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by/4.0/*
dc.subjectΨηφιακός μετασχηματισμόςel
dc.subjectΚαινοτομίαel
dc.subjectΤουρισμόςel
dc.subjectΣαντορίνηel
dc.subjectDigital transformationel
dc.titleΨηφιακός μετασχηματισμός και καινοτομία σε επιχειρήσεις τουριστικού κλάδουel
dc.title.alternativeDigital transformation and innovation in tourism sector businessesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeKargas, Antonios
dc.contributor.committeeΣαχινίδης, Αλέξανδρος
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Επιχειρήσεωνel
dc.description.abstracttranslatedThe title of this dissertation is: "Digital Transformation and Innovation in Tourism Sector Businesses". It is an attempt to highlight the already widely discussed relationship between digital transformation and innovation in businesses. More special emphasis in this work is given to Greek tourism businesses, where through a qualitative approach, we focus on the modern small Greek tourism business with the aim of understanding perceptions of business owners and executives on how they perceive the relationship between digital transformation and innovation in their businesses. In fact, the subject of this thesis is to present the two concepts in their basic theoretical frameworks and to highlight their relationship and the synergy between these two concepts and especially how executives and entrepreneurs of Greek companies perceive them. The purpose of this research is therefore to present the relationship and the coexistence of the two concepts: digital transformation and innovation in the modern tourism business, and in particular to highlight the way in which the modern Greek businessman in the Santorini region perceives them. For the needs of the present research, a qualitative research was carried out, meaning interviews using a semi-structured questionnaire. To ensure the homogeneity of the sample, relatively similar businesses were selected, i.e. small businesses operating in Santorini in various sectors (such as hospitallity, catering and others) of tourism.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές