Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη ρομποτικών συμπεριφορών

dc.contributor.advisorNikolaou, Grigoris
dc.contributor.authorΔρακούλης, Ευάγγελος
dc.date.accessioned2024-09-03T12:27:24Z
dc.date.available2024-09-03T12:27:24Z
dc.date.issued2024-03
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7358
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7190
dc.description.abstractΑντικείμενο αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανασκόπηση του τρόπου με τον οποίο δημιουργείται και προσαρμόζεται μια διαδρομή με διάφορους τρόπους μέσω του webots. Το Webots είναι μια εφαρμογή επιτραπέζιου υπολογιστή ανοιχτού κώδικα και πολλών ειδών πλατφόρμας που χρησιμοποιείται για την προσομοίωση ρομπότ. Παρέχει ένα πλήρες περιβάλλον ανάπτυξης για τη μοντελοποίηση , τον προγραμματισμό και τη προσομοίωση ρομπότ. Πιο συγκεκριμένα με αυτή την εφαρμογή έχουμε την δυνατότητα να δημιουργήσουμε έναν ‘κόσμο’ με βάση τις δικές μας ανάγκες δηλαδή τις ανάγκες το αληθινού περιβάλλοντος που θέλουμε να προσομοιωθεί με μεγάλη ακρίβεια,να κατασκευάσουμε ένα ρομπότ από την αρχή προσθέτοντας του οποιοδήποτε είδος αισθητήρα και τρόπο διαρρύθμισης θέλουμε (εφόσον υφίσταται) και τελευταίο και ίσως και μεγαλύτερο προτέρημα αυτής της εφαρμογής είναι ότι επιτρέπει στον χρήστη να διαλέξει μεταξύ διαφόρων γλωσσών προγραμματισμού του controller που θα ελέγχει το εκάστοτε ρομπότ. Στη συγκεκριμένη εργασία θα χρησιμοποιούμε ένα από τα πιο δημοφιλή/αναγνωρισμένα ρομπότ, το ρομπότ E-puck, το οποίο περιλαμβάνει αρκετούς αισθητήρες και συσκευές που μας είναι απαραίτητες ώστε να εφαρμοστούν τρεις βασικοί αλγόριθμοι στη γλώσσα Python (wall follower, A-star και bug0) καθώς και να εξετάσουμε τη συμπεριφορά του.el
dc.format.extent84el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectWebotsel
dc.subjectCodeel
dc.subjectPythonel
dc.subjectA-starel
dc.subjectBug 0el
dc.subjectWall followel
dc.subjectE-puckel
dc.subjectControllersel
dc.subjectΡομποτικήel
dc.subjectΠροσομοίωσηel
dc.subjectΡομπότel
dc.subjectΑισθητήρεςel
dc.subjectΕλεγκτέςel
dc.subjectΠραγματικός κόσμοςel
dc.subjectΑλγόριθμοιel
dc.titleΜελέτη ρομποτικών συμπεριφορώνel
dc.title.alternativeStudy of robotic behaviorsel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΒασιλειάδου, Σουλτάνα
dc.contributor.committeeDrosos, Christos
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Βιομηχανικής Σχεδίασης και Παραγωγήςel
dc.description.abstracttranslatedThe object of this thesis is to review how it is created and adapted a route in various ways through webots. Webots is an open source desktop application and many kinds of platform used for the robot simulation. It provides a complete development environment for modeling, programming and simulating robots. More specifically, with this application we have the possibility to create a 'world' based on our own needs, that is needs of the real environment that we want to simulate very accurately, to build a robot from scratch by adding of any type of sensor and arrangement method we want (if it exists) and last and perhaps the biggest advantage of this application is that it allows the user to choose between different programming languages ​​of the controller that will control the respective robot. In this thesis we will use one of the most popular/recognized robots, the E-puck robot, which includes several sensors and devices that are necessary for us to implement three basic algorithms in the Python language (wall follower, A-star and bug0) as well as to examine his behavior.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές