Show simple item record

Σχεδιασμός και υλοποίηση 2d platform fighter παιχνιδιού με αυξανόμενα επίπεδα δυσκολίας και τεχνητή νοημοσύνη

dc.contributor.advisorTroussas, Christos
dc.contributor.authorΓιαλαμπουκίδης Καρυστινός, Αδαμάντιος
dc.date.accessioned2024-10-01T07:03:28Z
dc.date.available2024-10-01T07:03:28Z
dc.date.issued2024-09-30
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7518
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7350
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία ασχολείται με τη δημιουργία ενός ολοκληρωμένου παιχνιδιού 2d platform fighter παιχνιδιού με τη χρήση της μηχανής σχεδιασμού UE5 και της γλώσσας C++. Αρχικά αναφέρεται στο θεωρητικό κομμάτι που πρέπει να γνωρίζει κανείς για τον σχεδιασμό στην γλώσσα C++ και τα πλεονεκτήματα μιας τέτοιας γλώσσας υψηλού επιπέδου, καθώς διευκολύνει τους προγραμματιστές στο έργο τους και είναι από τις πιο δημοφιλής γλώσσες για σχεδιασμό παιχνιδιών. Ακόμα γίνεται μία σύντομη περιγραφή της UE5 και όλων των σύγχρονων και εύκολων στην χρήση εργαλείων που προσφέρει μία τέτοια μηχανή για την απλοποίηση της διαδικασίας του σχεδιασμού σε επίπεδο σχεδίασης γραφικών, φωτισμού, σχεδίασης διεπαφών, βίντεο, φυσικής, ρεαλισμού αλλά και προγραμματισμού. Η UE5 διαθέτει πολλά αυτοματοποιημένα εργαλεία που όπως το ray tracing και πολλούς φιλικούς προς τον χρήστη editor για κάθε τι χρειαστεί ένας προγραμματιστής. Στη συνέχεια δίνεται μεθοδολογία για την ανάπτυξη ενός παιχνιδιού για νέους σχεδιαστές που επιθυμούν να μάθουν πως μπορεί κανείς να υλοποιήσει ένα τέτοιο πρότζεκτ βήμα – βήμα. Μετέπειτα γίνεται αναλυτική επεξήγηση του σχεδιασμού του παιχνιδιού ανά στάδιο δημιουργίας και η αξιολόγησή του από παίχτες – δοκιμαστές. Τέλος παρουσιάζονται τα συμπεράσματα που αποκομίστηκαν από το σύνολο της εργασίας από την οπτική γωνία του δημιουργού της.el
dc.format.extent123el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subject2d Gamingel
dc.titleΣχεδιασμός και υλοποίηση 2d platform fighter παιχνιδιού με αυξανόμενα επίπεδα δυσκολίας και τεχνητή νοημοσύνηel
dc.title.alternativeDesign and implementation of a 2d platform fighter game with increasing levels of difficulty and artificial intelligenceel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜυλωνάς, Φοίβος-Απόστολος
dc.contributor.committeeΚρούσκα, Ακριβή
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Μηχανικών Πληροφορικής και Υπολογιστώνel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis focuses on the creation of a complete 2D platform fighter game using the Unreal Engine 5 (UE5) and the C++ programming language. Initially, it discusses the theoretical aspects that one needs to understand regarding design in C++ and the advantages of such a high-level language, as it facilitates developers in their work and is one of the most popular languages for game design. It also provides a brief description of UE5 and all the modern and user-friendly tools that this engine offers to simplify the design process at the level of graphics design, lighting, interface design, video, physics, realism, and programming. UE5 has many automated tools like ray tracing and numerous user-friendly editors for everything a developer might need. The methodology for developing a game is then provided for new designers who wish to learn how to implement such a project step-by-step. Subsequently, there is a detailed explanation of the game's design process at each stage of creation and its evaluation by playtesters. Finally, the conclusions drawn from the entirety of the work are presented from the creator's perspective.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές