Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ηλεκτρονικό εμπόριο

dc.contributor.advisorΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.authorΠαπαδοπούλου, Αλίκη
dc.date.accessioned2024-10-08T06:49:58Z
dc.date.available2024-10-08T06:49:58Z
dc.date.issued2024-10-04
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7603
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7435
dc.description.abstractΤο τρέχον τοπίο του ηλεκτρονικού εμπορίου χαρακτηρίζεται από μια δυναμική αλληλεπίδραση μεταξύ των στρατηγικών ψηφιακού μάρκετινγκ και της διαρκούς συνάφειας του κλάδου της εκτύπωσης. Καθώς η τεχνολογική καινοτομία και οι μεταβαλλόμενες συμπεριφορές των καταναλωτών συνεχίζουν να αναδιαμορφώνουν την εμπειρία λιανικής, οι επιχειρήσεις πρέπει να ενσωματώσουν επιδέξια τόσο τα ψηφιακά όσο και τα παραδοσιακά κανάλια μάρκετινγκ για να ευδοκιμήσουν. Αυτή η συμβολή υπογραμμίζει την πολύπλευρη φύση του σύγχρονου εμπορίου, όπου το SEO, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και το μάρκετινγκ περιεχομένου συγκλίνουν με την έντυπη διαφήμιση, τις προσαρμοσμένες συσκευασίες και το διαφημιστικό υλικό για να προωθήσουν την προβολή της επωνυμίας, την αφοσίωση των πελατών και την ανάπτυξη της επιχείρησης. Έτσι, σκοπός είναι η απάντηση στο θεωρητικό ερώτημα: «Ποια είναι η παρούσα κατάσταση του ηλεκτρονικού εμπορίου, οι μελλοντικές προοπτικές του και πώς συνδέεται με τις εκτυπώσεις?»el
dc.format.extent55el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.subjectΕκτυπωτική βιομηχανίαel
dc.subjectΨηφιακό μάρκετινγκel
dc.subjectΤεχνολογική καινοτομίαel
dc.titleΗλεκτρονικό εμπόριοel
dc.title.alternativeEcommerceel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚορακάκης, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΚαραμάνη, Αντιγόνη
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe current landscape of e-commerce is characterized by a dynamic interplay between digital marketing strategies and the enduring relevance of the printing industry. As technological innovation and shifting consumer behaviors continue to reshape the retail experience, businesses must skillfully integrate both digital and traditional marketing channels to thrive. This convergence underscores the multifaceted nature of modern commerce, where SEO, social media, and content marketing converge with print advertising, customized packaging, and promotional materials to enhance brand visibility, customer loyalty, and business growth. Thus, the aim is to answer the theoretical question: "What is the current state of e-commerce, its future prospects and how does it relate to print?"el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές