dc.contributor.advisor | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.author | Αρβανιτίδη, Αικατερίνη | |
dc.date.accessioned | 2024-10-10T11:27:03Z | |
dc.date.available | 2024-10-10T11:27:03Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7657 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7489 | |
dc.description.abstract | Τα video games αποτελούν για πολλούς ένα είδος καθημερινής ψηχαγωγίας. Η εργασία αυτή ξεκλειδώνει τα στάδια της δημιουργίας ενός video game, από την έρευνα, στην ιδέα, το σχεδιασμό και τη δημιουργία γραφικών μέχρι και τον τελικό προγραμματισμό του και το rendering εικόνων και video μέσα στο Unreal Engine και το Unity. | el |
dc.format.extent | 65 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/ | * |
dc.subject | Game | el |
dc.subject | Survival | el |
dc.subject | Fighting | el |
dc.subject | Game development | el |
dc.subject | Game design | el |
dc.subject | Unreal engine | el |
dc.subject | Game creation | el |
dc.subject | Video game | el |
dc.subject | Unity engine | el |
dc.subject | Battle royale | el |
dc.title | Σχεδιασμός και Δημιουργία Ψηφιακού Παιχνιδιού - [Knockout Edge] | el |
dc.title.alternative | Game Design and Development - [Knockout Edge] | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.committee | Trivella, Lamprini | |
dc.contributor.committee | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | Video Games exist as daily entertainment in our lives. Our Thesis unlocks all stages of creating a video game, from research, concept, design, and creation of the graphics to programming and final rendering in Unreal Engine and Unity. | el |