dc.contributor.advisor | Μασούρα, Ευαγγελία | |
dc.contributor.author | Τσόκου, Μαρία-Νεφέλη | |
dc.date.accessioned | 2024-10-14T10:14:37Z | |
dc.date.available | 2024-10-14T10:14:37Z | |
dc.date.issued | 2024-09-27 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7713 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7545 | |
dc.description.abstract | Ο καπιταλισμός απομονώνει τα άτομα που δεν εξυπηρετούν τον σκοπό του και τα αντιμετωπίζει σαν έντομα: άχρηστα και αποκρουστικά. Όταν η τυπογραφία δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της και δεν είναι αναγνώσιμη, ποιά είναι η χρησιμότητά της;
Για τη διπλωματική μου διατριβή εμπνεύσθηκα από τη «Μεταμόρφωση» του Φ. Κάφκα και την έννοια της αποδόμησης. Η έρευνά μου χωρίζεται σε τρεις φάσεις: "η μεταμόρφωση", αποδομισμός και creative coding. Εξερεύνησα την φιλοσοφία του αποδομισμού στο design και την πειραματική χρήση της τυπογραφίας, που αργότερα εξελίχθηκε στον μεταμοντερνισμό. Πειραματίστηκα επίσης με την χρήση creative coding στην τυπογραφία παραμορφώνοντας στοιχεία και γράφοντας τον δικό μου κώδικα που απαντά στην αρχική ερώτηση: Όταν η τυπογραφία δεν είναι ευανάγνωστη, το οπτικό μήνυμα που επικοινωνεί δεν χάνεται απαραίτητα, αλλάζει μορφή, μεταμορφώνεται σε εικόνα. | el |
dc.format.extent | 128 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Τυπογραφία | el |
dc.subject | Αποδόμηση | el |
dc.subject | Μεταμοντερνισμός | el |
dc.subject | Creative coding | el |
dc.subject | Μεταμόρφωση | el |
dc.title | ConstructDe: Μια εξερεύνηση των ορίων της αναγνωσιμότητας και του creative coding στην τυπογραφία, εμπνευσμένη από τη Μεταμόρφωση του Φ. Κάφκα. | el |
dc.title.alternative | ConstructDe: An exploration of the boundaries of legibility and creative coding in typography, inspired by Kafka’s Metamorphosis. | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ματθιόπουλος, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Παπαδομανωλάκη, Μαρία | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | Capitalism isolates people who do not serve its purpose and treats them like insects: useless and repulsive. When typography does not serve its purpose and is not legible, what is its purpose?
For my diploma thesis I was inspired by F. Kafka’s “Metamorphosis” and its deconstructionist approach. My research is divided into three phases: metamorphosis, deconstructivism and creative coding. I explored the deconstructionist philosophy and themes in design and their experimental use of typography, that later evolved to be postmodernism. I also experimented with creative coding in typography by distorting type and by writing my own code that answers the original question: When typography is not legible, the visual message it communicates is not necessarily lost, it changes form, it transforms into an image. | el |