Εμφάνιση απλής εγγραφής

ConstructDe: Μια εξερεύνηση των ορίων της αναγνωσιμότητας και του creative coding στην τυπογραφία, εμπνευσμένη από τη Μεταμόρφωση του Φ. Κάφκα.

dc.contributor.advisorΜασούρα, Ευαγγελία
dc.contributor.authorΤσόκου, Μαρία-Νεφέλη
dc.date.accessioned2024-10-14T10:14:37Z
dc.date.available2024-10-14T10:14:37Z
dc.date.issued2024-09-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7713
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7545
dc.description.abstractΟ καπιταλισμός απομονώνει τα άτομα που δεν εξυπηρετούν τον σκοπό του και τα αντιμετωπίζει σαν έντομα: άχρηστα και αποκρουστικά. Όταν η τυπογραφία δεν εξυπηρετεί τον σκοπό της και δεν είναι αναγνώσιμη, ποιά είναι η χρησιμότητά της; Για τη διπλωματική μου διατριβή εμπνεύσθηκα από τη «Μεταμόρφωση» του Φ. Κάφκα και την έννοια της αποδόμησης. Η έρευνά μου χωρίζεται σε τρεις φάσεις: "η μεταμόρφωση", αποδομισμός και creative coding. Εξερεύνησα την φιλοσοφία του αποδομισμού στο design και την πειραματική χρήση της τυπογραφίας, που αργότερα εξελίχθηκε στον μεταμοντερνισμό. Πειραματίστηκα επίσης με την χρήση creative coding στην τυπογραφία παραμορφώνοντας στοιχεία και γράφοντας τον δικό μου κώδικα που απαντά στην αρχική ερώτηση: Όταν η τυπογραφία δεν είναι ευανάγνωστη, το οπτικό μήνυμα που επικοινωνεί δεν χάνεται απαραίτητα, αλλάζει μορφή, μεταμορφώνεται σε εικόνα.el
dc.format.extent128el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΤυπογραφίαel
dc.subjectΑποδόμησηel
dc.subjectΜεταμοντερνισμόςel
dc.subjectCreative codingel
dc.subjectΜεταμόρφωσηel
dc.titleConstructDe: Μια εξερεύνηση των ορίων της αναγνωσιμότητας και του creative coding στην τυπογραφία, εμπνευσμένη από τη Μεταμόρφωση του Φ. Κάφκα.el
dc.title.alternativeConstructDe: An exploration of the boundaries of legibility and creative coding in typography, inspired by Kafka’s Metamorphosis.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΜατθιόπουλος, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedCapitalism isolates people who do not serve its purpose and treats them like insects: useless and repulsive. When typography does not serve its purpose and is not legible, what is its purpose? For my diploma thesis I was inspired by F. Kafka’s “Metamorphosis” and its deconstructionist approach. My research is divided into three phases: metamorphosis, deconstructivism and creative coding. I explored the deconstructionist philosophy and themes in design and their experimental use of typography, that later evolved to be postmodernism. I also experimented with creative coding in typography by distorting type and by writing my own code that answers the original question: When typography is not legible, the visual message it communicates is not necessarily lost, it changes form, it transforms into an image.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές