dc.contributor.advisor | Τριβέλα, Λαμπρινή | |
dc.contributor.advisor | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.author | Κίννας, Παναγιώτης | |
dc.contributor.author | Βούλγαρη, Ευτυχία | |
dc.date.accessioned | 2024-10-17T09:59:37Z | |
dc.date.available | 2024-10-17T09:59:37Z | |
dc.date.issued | 2024-10-01 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7770 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7602 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα διπλωματική εργασία εξετάζει τη διαδικασία ανάπτυξης ενός 3D βιντεοπαιχνιδιού με κύρια θεματική το άθλημα του παρκούρ, μέσα στο περιβάλλον της Unity. Τα στάδια παραγωγής που αναλύονται βασίζονται πάνω στην εικαστική οπτική ταυτότητα του έργου αλλά και στα τεχνικά χαρακτηριστικά υλοποίησής του. Ερευνώντας το άθλημα του παρκούρ, την ιδεολογία του και τις τεχνικές του, αλλά και αναλύοντας παρόμοια παιχνίδια που χρησιμοποιούν τεχνικές αυτού του αθλήματος γίνεται μια ενδελεχής κατανόηση των θεμάτων που εξετάζονται. Βασικός άξονας ήταν η δημιουργία μιας μοναδικής εμπειρίας κίνησης και αλληλεπίδρασης μέσω της χρήσης σύγχρονων τεχνικών digital animation, rigging και 3D μοντελοποίησης. Χρησιμοποιήθηκαν τεχνικές προγραμματισμού, όπως η δημιουργία scripts σε C#, με σκοπό τη ρεαλιστική απεικόνιση της κίνησης και την υλοποίηση των βασικών μηχανισμών που απαιτούνται για τη λειτουργία του παιχνιδιού. Παράλληλα, λογισμικά όπως το Blender και το ZBrush χρησιμοποιήθηκαν για τη δημιουργία των 3D μοντέλων, ενώ το Photoshop χρησιμοποιήθηκε για το concept art και την επεξεργασία των textures. Αναπτύχθηκε η δημιουργία ενός συστήματος User Interface (UI) και έγινε εισαγωγή ήχου και μουσικής, μέσω της Unity, ενισχύοντας την εμβύθιση του παίκτη στο περιβάλλον του παιχνιδιού. Τέλος, έγινε ανάλυση του πλάνου παραγωγής, χρηματοδότησης και προώθησης του παιχνιδιού, με στόχο τη μετάβασή του από alpha version σε beta. Το αποτέλεσμα ήταν η δημιουργία ενός ολοκληρωμένου gameplay που συνδυάζει την τεχνική αρτιότητα με την καλλιτεχνική δημιουργικότητα, αναδεικνύοντας το παρκούρ μέσα σε ένα ψηφιακό περιβάλλον. | el |
dc.format.extent | 110 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Animation | el |
dc.subject | 3D Modeling | el |
dc.subject | Unity | el |
dc.subject | C# | el |
dc.subject | Parkour | el |
dc.subject | Video game | el |
dc.title | ISLAND RUNNER: Σχεδιασμός και Ανάπτυξη ενός 3D Βιντεοπαιχνιδιού με Θέμα το Άθλημα του Παρκούρ | el |
dc.title.alternative | ISLAND RUNNER: Designing and Developing a 3D Platform Video Game with Parkour Mechanics | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Μούρη, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.contributor.master | ΑΝΙΜΑΤΙΟΝ (Δισδιάστατο και Τρισδιάστατο Κινούμενο Σχέδιο) | el |
dc.description.abstracttranslated | This thesis explores the development process of a 3D video game centered around the sport of parkour, utilizing the Unity environment. The production stages examined are rooted in the artistic visual identity of the project and its technical implementation. Through an in-depth investigation of parkour—its ideology, techniques, and an analysis of similar games that incorporate these elements—this work provides a comprehensive understanding of the subject matter. A primary objective was to create a unique experience of movement and interaction, employing modern techniques in digital animation, rigging, and 3D modeling. Programming methods, including the creation of C# scripts, were utilized to realistically portray movement and implement the fundamental mechanics required for the game's functionality. Additionally, software such as Blender and ZBrush facilitated the development of 3D models, while Photoshop was used for concept art and texture editing. A User Interface (UI) system was crafted, and sound and music were integrated via Unity, further immersing players in the game environment. Finally, the thesis includes an analysis of the production, funding, and marketing strategies aimed at transitioning the game from alpha to beta version. The outcome is a cohesive gameplay experience that merges technical precision with artistic creativity, effectively showcasing parkour within a digital landscape. | el |