dc.contributor.advisor | Καμινάρης, Σταύρος | |
dc.contributor.author | Ζαχαριάς, Κωνσταντίνος | |
dc.date.accessioned | 2024-10-18T07:52:38Z | |
dc.date.available | 2024-10-18T07:52:38Z | |
dc.date.issued | 2024-10-17 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7796 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7628 | |
dc.description.abstract | Η χρήση μπαταριών λιθίου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζει αρκετούς περιορισμούς όπως μειωμένη πυκνότητα ισχύος, διάρκεια ζωής και αυξημένη φθορά σε συνθήκες ταχυφόρτισης. Η συνεργασία της μπαταρίας με υπερπυκνωτές ως ένα υβριδικό σύστημα, μπορεί να υπερνικήσει τις αδυναμίες αυτές και να οδηγήσει σε μια συμπαγής και οικονομική κατασκευή. Ο σκοπός της
εργασίας είναι η προσομοίωση ενός τέτοιου υβριδικού συστήματος και η κατάλληλη μελέτη των παραμέτρων με στόχο την ελαχιστοποίηση του βάρους και του κόστους με παράλληλη μεγιστοποίηση της απόδοσης. | el |
dc.format.extent | 122 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Hybrid systems | el |
dc.subject | Electric cars | el |
dc.subject | Electric vehicles | el |
dc.subject | Batteries | el |
dc.subject | Capacitors | el |
dc.subject | Supercapacitors | el |
dc.subject | Υπερπυκνωτές | el |
dc.subject | Μπαταρίες | el |
dc.subject | Υβριδικά συστήματα | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά αυτοκίνητα | el |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Πυκνωτές | el |
dc.title | Μελέτη και προσομοίωση υβριδικού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας για χρήση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα | el |
dc.title.alternative | Design and simulation of a hybrid energy storage system for electric vehicles | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Ιωαννίδης, Γεώργιος | |
dc.contributor.committee | Βόκας, Γεώργιος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | The use of lithium batteries in electric cars presents several limitations such as reduced power density, lifetime, and increased wear in fast charging conditions. The cooperation of the battery with supercapacitors as a hybrid system can overcome these weaknesses and lead to compact and economical construction. The purpose of the work is the simulation of such a hybrid system and the
appropriate study of the parameters to minimize weight and cost while maximizing performance. | el |