Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και προσομοίωση υβριδικού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας για χρήση στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα

dc.contributor.advisorΚαμινάρης, Σταύρος
dc.contributor.authorΖαχαριάς, Κωνσταντίνος
dc.date.accessioned2024-10-18T07:52:38Z
dc.date.available2024-10-18T07:52:38Z
dc.date.issued2024-10-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/7796
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7628
dc.description.abstractΗ χρήση μπαταριών λιθίου στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα παρουσιάζει αρκετούς περιορισμούς όπως μειωμένη πυκνότητα ισχύος, διάρκεια ζωής και αυξημένη φθορά σε συνθήκες ταχυφόρτισης. Η συνεργασία της μπαταρίας με υπερπυκνωτές ως ένα υβριδικό σύστημα, μπορεί να υπερνικήσει τις αδυναμίες αυτές και να οδηγήσει σε μια συμπαγής και οικονομική κατασκευή. Ο σκοπός της εργασίας είναι η προσομοίωση ενός τέτοιου υβριδικού συστήματος και η κατάλληλη μελέτη των παραμέτρων με στόχο την ελαχιστοποίηση του βάρους και του κόστους με παράλληλη μεγιστοποίηση της απόδοσης.el
dc.format.extent122el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectHybrid systemsel
dc.subjectElectric carsel
dc.subjectElectric vehiclesel
dc.subjectBatteriesel
dc.subjectCapacitorsel
dc.subjectSupercapacitorsel
dc.subjectΥπερπυκνωτέςel
dc.subjectΜπαταρίεςel
dc.subjectΥβριδικά συστήματαel
dc.subjectΗλεκτρικά αυτοκίνηταel
dc.subjectΗλεκτρικά οχήματαel
dc.subjectΠυκνωτέςel
dc.titleΜελέτη και προσομοίωση υβριδικού συστήματος αποθήκευσης ενέργειας για χρήση στα ηλεκτρικά αυτοκίνηταel
dc.title.alternativeDesign and simulation of a hybrid energy storage system for electric vehiclesel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΙωαννίδης, Γεώργιος
dc.contributor.committeeΒόκας, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThe use of lithium batteries in electric cars presents several limitations such as reduced power density, lifetime, and increased wear in fast charging conditions. The cooperation of the battery with supercapacitors as a hybrid system can overcome these weaknesses and lead to compact and economical construction. The purpose of the work is the simulation of such a hybrid system and the appropriate study of the parameters to minimize weight and cost while maximizing performance.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές