Show simple item record

Χαρτογράφηση και παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών και σε δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών, ως προς τα οργανωτικά και εκπαιδευτικά τους χαρακτηριστικά

dc.contributor.advisorGiannakopoulos, Georgios A.
dc.contributor.authorΗλιοπούλου, Ελεάνα
dc.date.accessioned2021-07-15T16:49:04Z
dc.date.available2021-07-15T16:49:04Z
dc.date.issued2021-07-13
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/799
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-650
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει σε τι βαθμό και με ποιους τρόπους υλοποιούνται εκπαιδευτικές δράσεις τόσο στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών όσο και σε ένα δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών. Πιο συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν οι εκπαιδευτικές δράσεις αυτών των βιβλιοθηκών με σχετική έρευνα στις ιστοσελίδες τους. Στη συνέχεια, αυτές οι εκπαιδευτικές δράσεις κατηγοριοποιήθηκαν με βάση το θέμα τους. Ακολούθως, έγινε ποσοτική επεξεργασία των αποτελεσμάτων τα οποία παρουσιάζονται με τη μορφή γραφημάτων. Επίσης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με την μέθοδο της βιβλιογραφικής επισκόπησης για τα οργανωτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που άπτονται του σχεδιασμού, της υλοποίησης και αξιολόγησης αυτών των δράσεων. Ουσιαστικά, κύριος στόχος της πτυχιακής εργασίας είναι να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τον εκπαιδευτικό ρόλο που διαδραματίζουν αυτές οι βιβλιοθήκες, ενώ ειδικότεροι στόχοι της είναι να επισημάνει πιθανές ελλείψεις και αστοχίες και να προτείνει καλές πρακτικές περαιτέρω ανάδειξης του εκπαιδευτικού τους ρόλου. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας εκτιμάται ότι θα συμβάλλουν στο διεπιστημονικό πεδίο «Βιβλιοθήκες και Εκπαίδευση», καθώς θα μας διαφωτίσουν για την τρέχουσα κατάσταση στις ελληνικές ακαδημαϊκές και σχολικές βιβλιοθήκες και θα αποτελέσουν τη βάση για πιθανή, μελλοντική συγκριτική έρευνα με αντίστοιχες βιβλιοθήκες του εξωτερικού.el
dc.format.extent111el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΑκαδημαϊκές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΣχολικές βιβλιοθήκεςel
dc.subjectΕκπαίδευσηel
dc.subjectΕκπαιδευτικός ρόλος βιβλιοθηκώνel
dc.subjectΕκπαιδευτικές δράσειςel
dc.subjectAcademic librariesel
dc.subjectSchool librariesel
dc.subjectEducationel
dc.subjectEducational role of librariesel
dc.subjectEducational activitiesel
dc.titleΧαρτογράφηση και παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών και σε δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών, ως προς τα οργανωτικά και εκπαιδευτικά τους χαρακτηριστικάel
dc.title.alternativeSurveying and presentation of educational activities in all academic Hellenic libraries and in a sample of Hellenic school libraries, as for the organizational and pedagogical issuesel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeEfthymiou, Foteini
dc.contributor.committeeΛαζαρίδης, Νικόλαος
dc.contributor.committeeefthymiou
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησηςel
dc.description.abstracttranslatedThe present dissertation examines to what extent and in what ways educational activities are implemented both in all Hellenic Academic Libraries and in a sample of the Hellenic School Libraries. More specifically, the educational activities of the aforementioned libraries were identified by relevant research on their websites. These educational activities were then categorized based on their theme. Moreover, the results were quantified and are presented in the form of graphs. Also, research was conducted, with the method of bibliographic review, on the organizational and pedagogical issues related to the planning, implementation and evaluation of the educational activities. Essentially, the main goal of the dissertation is to give a complete picture of the educational role played by these libraries, while more specific objectives are to identify possible shortcomings and failures and to suggest good practices to further highlight their educational role. The outcomes of this research are estimated to contribute to the interdisciplinary field "Libraries and Education", as they will enlighten us about the current situation in Hellenic Academic and School libraries. They may also lay the foundations a possible, future comparative research with similar libraries abroadel


Files in this item

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

  • Πτυχιακές εργασίες
    Πτυχιακές εργασίες τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές