dc.contributor.advisor | Giannakopoulos, Georgios A. | |
dc.contributor.author | Ηλιοπούλου, Ελεάνα | |
dc.date.accessioned | 2021-07-15T16:49:04Z | |
dc.date.available | 2021-07-15T16:49:04Z | |
dc.date.issued | 2021-07-13 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/799 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-650 | |
dc.description.abstract | Η παρούσα πτυχιακή εργασία εξετάζει σε τι βαθμό και με ποιους τρόπους υλοποιούνται
εκπαιδευτικές δράσεις τόσο στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών όσο και σε ένα δείγμα
των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών. Πιο συγκεκριμένα, εντοπίστηκαν οι εκπαιδευτικές
δράσεις αυτών των βιβλιοθηκών με σχετική έρευνα στις ιστοσελίδες τους. Στη συνέχεια,
αυτές οι εκπαιδευτικές δράσεις κατηγοριοποιήθηκαν με βάση το θέμα τους. Ακολούθως,
έγινε ποσοτική επεξεργασία των αποτελεσμάτων τα οποία παρουσιάζονται με τη μορφή
γραφημάτων. Επίσης, πραγματοποιήθηκε έρευνα με την μέθοδο της βιβλιογραφικής
επισκόπησης για τα οργανωτικά και παιδαγωγικά ζητήματα που άπτονται του σχεδιασμού,
της υλοποίησης και αξιολόγησης αυτών των δράσεων. Ουσιαστικά, κύριος στόχος της
πτυχιακής εργασίας είναι να δώσει μία ολοκληρωμένη εικόνα για τον εκπαιδευτικό ρόλο που
διαδραματίζουν αυτές οι βιβλιοθήκες, ενώ ειδικότεροι στόχοι της είναι να επισημάνει
πιθανές ελλείψεις και αστοχίες και να προτείνει καλές πρακτικές περαιτέρω ανάδειξης του
εκπαιδευτικού τους ρόλου. Τα αποτελέσματα αυτής της έρευνας εκτιμάται ότι θα
συμβάλλουν στο διεπιστημονικό πεδίο «Βιβλιοθήκες και Εκπαίδευση», καθώς θα μας
διαφωτίσουν για την τρέχουσα κατάσταση στις ελληνικές ακαδημαϊκές και σχολικές
βιβλιοθήκες και θα αποτελέσουν τη βάση για πιθανή, μελλοντική συγκριτική έρευνα με
αντίστοιχες βιβλιοθήκες του εξωτερικού. | el |
dc.format.extent | 111 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ακαδημαϊκές βιβλιοθήκες | el |
dc.subject | Σχολικές βιβλιοθήκες | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικός ρόλος βιβλιοθηκών | el |
dc.subject | Εκπαιδευτικές δράσεις | el |
dc.subject | Academic libraries | el |
dc.subject | School libraries | el |
dc.subject | Education | el |
dc.subject | Educational role of libraries | el |
dc.subject | Educational activities | el |
dc.title | Χαρτογράφηση και παρουσίαση των εκπαιδευτικών δράσεων στο σύνολο των ελληνικών ακαδημαϊκών και σε δείγμα των ελληνικών σχολικών βιβλιοθηκών, ως προς τα οργανωτικά και εκπαιδευτικά τους χαρακτηριστικά | el |
dc.title.alternative | Surveying and presentation of educational activities in all academic Hellenic libraries and in a sample of Hellenic school libraries, as for the organizational and pedagogical issues | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Efthymiou, Foteini | |
dc.contributor.committee | Λαζαρίδης, Νικόλαος | |
dc.contributor.committee | efthymiou | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.description.abstracttranslated | The present dissertation examines to what extent and in what ways educational activities are
implemented both in all Hellenic Academic Libraries and in a sample of the Hellenic School
Libraries. More specifically, the educational activities of the aforementioned libraries were
identified by relevant research on their websites. These educational activities were then
categorized based on their theme. Moreover, the results were quantified and are presented
in the form of graphs. Also, research was conducted, with the method of bibliographic review,
on the organizational and pedagogical issues related to the planning, implementation and
evaluation of the educational activities. Essentially, the main goal of the dissertation is to give
a complete picture of the educational role played by these libraries, while more specific
objectives are to identify possible shortcomings and failures and to suggest good practices to
further highlight their educational role. The outcomes of this research are estimated to
contribute to the interdisciplinary field "Libraries and Education", as they will enlighten us
about the current situation in Hellenic Academic and School libraries. They may also lay the
foundations a possible, future comparative research with similar libraries abroad | el |