dc.contributor.advisor | Patrikakis, Charalampos | |
dc.contributor.author | Κωτσάκη, Διονύσια | |
dc.date.accessioned | 2024-11-12T13:44:55Z | |
dc.date.available | 2024-11-12T13:44:55Z | |
dc.date.issued | 2024-10 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8024 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7856 | |
dc.description.abstract | Haptic gloves for Virtual Reality (VR) are a new technology that simulates tactile sensations to give users immersive and engaging experiences in virtual environments. These gloves are designed to be worn on the hands and are equipped with sensors and actuators that enable them to detect hand movements and provide haptic feedback. VR haptic gloves can be used in various fields. One of the main uses for haptic gloves is in gaming and entertainment, where they can increase a user's sense of presence and immersion by giving them realistic touch feedback, such as the ability to feel an object's texture or feel the impact of a virtual object. Moreover, Virtual Reality haptic gloves are utilized in training and simulation applications, such as in the training of medical professionals, where they can imitate the feeling of palpating a patient's body or carrying out surgical procedures, or even in the training of rescuers, where they can train in unfavorable and trial some circumstances. In this thesis, we will explore the creation of the Virtual Reality Haptic Glove and the simulation that the glove will be used on. The majority of VR haptic gloves on the market right now are very expensive and intended for commercial use. The goal is to create a budget-friendly haptic glove that is well-functioning in VR simulations. Furthermore, for the tracking of the fingers and for the haptic feedback, the glove will be using hall effect sensors that will track the differences of magnetic field depending on the motion of the fingers. Additionally, the tracking of the hand will be accomplished by using an Inertial Measurement Unit (IMU), that can capture the motion of the hand by measuring changes in acceleration, angular velocity, and magnetic field strength. | el |
dc.format.extent | 93 | el |
dc.language.iso | en | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Haptic technology | el |
dc.subject | Virtual reality | el |
dc.subject | Angular measurement with hall effect sensors | el |
dc.subject | Finger tracking glove | el |
dc.subject | Robotics | el |
dc.subject | Απτική τεχνολογία | el |
dc.subject | Εικονική πραγματικότητα | el |
dc.subject | Γάντι εντοπισμός δακτύλων | el |
dc.subject | Αισθητήρες Hall | el |
dc.subject | Ρομποτική | el |
dc.title | Design and implementation of a haptic glove for use in virtual reality simulators | el |
dc.title.alternative | Σχεδιασμός και υλοποίηση απτικού γαντιού για χρήση σε προσομοιωτές εικονικής πραγματικότητας | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kandris, Dionisis | |
dc.contributor.committee | Mitilineos, Stelios A. | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | Τα απτικά γάντια για εικονική πραγματικότητα (VR) είναι μια νέα τεχνολογία που προσομοιώνει τις απτικές αισθήσεις για να προσφέρει στους χρήστες καθηλωτικές και συναρπαστικές εμπειρίες σε εικονικά περιβάλλοντα. Αυτά τα γάντια έχουν σχεδιαστεί για να φοριούνται στα χέρια και είναι εξοπλισμένα με αισθητήρες και ενεργοποιητές που τους επιτρέπουν να ανιχνεύουν τις κινήσεις των χεριών και να παρέχουν απτική ανάδραση. Τα απτικά γάντια VR μπορούν να χρησιμοποιηθούν σε διάφορους τομείς. Μία από τις κύριες χρήσεις των απτικών γαντιών είναι στα παιχνίδια και την ψυχαγωγία, όπου μπορούν να αυξήσουν την αίσθηση παρουσίας του χρήστη παρέχοντάς του ρεαλιστική ανατροφοδότηση αφής, όπως η ικανότητα να αισθάνεται την υφή ενός αντικειμένου ή να αισθάνεται την επίδραση ενός εικονικού αντικειμένου. Επιπλέον, τα απτικά γάντια Εικονικής Πραγματικότητας χρησιμοποιούνται σε εφαρμογές εκπαίδευσης και προσομοίωσης, όπως στην εκπαίδευση επαγγελματιών γιατρών, όπου μπορούν να μιμηθούν την αίσθηση της ψηλάφησης του σώματος ενός ασθενούς ή τη διενέργεια χειρουργικών επεμβάσεων, ή ακόμα και στην εκπαίδευση διασώσεων, όπου μπορεί να προπονηθεί σε δυσμενείς και δύσκολες συνθήκες. Σε αυτή τη διατριβή, θα διερευνήσουμε τη δημιουργία του απτικού γαντιού εικονικής πραγματικότητας και την προσομοίωση στην οποία θα χρησιμοποιηθεί το γάντι. Η πλειονότητα των απτικών γαντιών VR στην αγορά αυτή τη στιγμή είναι πολύ ακριβά και προορίζονται για εμπορική χρήση. Ο στόχος είναι να δημιουργηθεί ένα φιλικό προς τον προϋπολογισμό απτικό γάντι που να λειτουργεί καλά στις προσομοιώσεις VR. Επιπλέον, για την παρακολούθηση των δακτύλων και για την απτική ανάδραση, το γάντι θα χρησιμοποιεί αισθητήρες μαγνητικού πεδίου (hall effect sensor) που θα παρακολουθούν τις διαφορές του μαγνητικού πεδίου ανάλογα με την κίνηση των δακτύλων. Επιπλέον, η παρακολούθηση του χεριού θα επιτευχθεί με τη χρήση μιας Μονάδας Αδρανειακής Μέτρησης (IMU), που μπορεί να καταγράψει την κίνηση του χεριού μετρώντας τις αλλαγές στην επιτάχυνση, τη γωνιακή ταχύτητα και την ένταση του μαγνητικού πεδίου. | el |