dc.contributor.advisor | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.advisor | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.advisor | Mouri, Eleni | |
dc.contributor.author | Καμτσιώρα, Ηλιάννα | |
dc.date.accessioned | 2024-11-21T14:41:49Z | |
dc.date.available | 2024-11-21T14:41:49Z | |
dc.date.issued | 2024-03 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8085 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-7917 | |
dc.description.abstract | Η εργασία, αναλύει τα στάδια σχεδίασης και τις τεχνικές που χρησιμοποιήθηκαν για να διαμορφωθεί ένα metroidvania game demo.Το παιχνίδι διαδραματίζεται σε περιβάλλον επιστημονικής φαντασίας, όπου ο χαρακτήρας μας ξυπνάει και δεν γνωρίζει ποιος είναι και από που προέρχεται. Ο κόσμος λέγετε ΝΑΜΤΑΡ και είναι ένα κολαστήριο (Purgatory), όπου αναγεννιούνται όλα τα πλάσματα από διάφορα σύμπαντα, περνάνε διάφορες δοκιμασίες για να εξαγνηστούν είτε να μείνουν εγλωβισμένοι εκεί για πάντα. Οι δοκιμασίες αυτές αποτελούν τα boss του παιχνιδιού. | el |
dc.format.extent | 171 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | 3d art | el |
dc.title | Ναμτάρ η τέχνη του game demo | el |
dc.title.alternative | Namtar the art of the game demo | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Metzitakos, Rossetos | |
dc.contributor.committee | Mouri, Eleni | |
dc.contributor.committee | Siakas, Spyros | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμού | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίας | el |
dc.description.abstracttranslated | The project analyzes the design stages and the techniques used to create a metroidvania game demo. The game takes place in a science fiction environment, where our character wakes up and does not know who they are and where they comes from. The world is called NAMTAR and is a hell (Purgatory), where all creatures from various universes are reborn, they go through various tests to be purified or to remain trapped there forever. These tests constitute the bosses of the game. | el |