Εμφάνιση απλής εγγραφής

Η Γυναικεία Αναπαράσταση στη Φωτογραφία και οι Επιρροές της από τη Ζωγραφική

dc.contributor.advisorΜαρκίδου, Αναστασία
dc.contributor.authorΓιαννακάκη, Μαρία Παναγιώτα
dc.date.accessioned2021-07-17T05:48:53Z
dc.date.available2021-07-17T05:48:53Z
dc.date.issued2021-07-12
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/816
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-667
dc.descriptionΦωτογραφική Αναβίωση Έργων Τέχνηςel
dc.description.abstractΗ παρούσα μελέτη αποτελεί μια προσέγγιση της γυναικείας απεικόνισης, αποτελώντας μια επισκόπηση των εννοιολογικών ζητημάτων που προκύπτουν από την αποτύπωση αυτής στα έργα τέχνης από τα μέσα του 19ου αιώνα. Ειδικότερα, από την γέννηση της Ακαδημαϊκής ζωγραφικής στην Ευρώπη, την ίδρυση της ομάδας των Προραφαηλιτών ζωγράφων (1848) μέχρι και τη σύγχρονη εποχή. Ακόμη, προτείνει μία νέα αναπαραστατική πρόταση, παραθέτοντας μία σειρά από δώδεκα αυτοπροσωπογραφίες, στοχεύοντας σε μία νέα αντιμετώπιση της γυναικείας φιγούρας. Τέλος, παραθέτει απαντήσεις σε ερωτήματα που αφορούν τον τρόπο με τον οποίο μέσω της τέχνης, οι καλλιτέχνες έχουν τη δυνατότητα να εκφράσουν σκέψεις, συναισθήματα και προβληματισμούς.el
dc.format.extent42el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/*
dc.subjectΣκηνοθεσίαel
dc.subjectΑυτοπορτρέτοel
dc.titleΗ Γυναικεία Αναπαράσταση στη Φωτογραφία και οι Επιρροές της από τη Ζωγραφικήel
dc.title.alternativeThe Female Representation in Photography and its Influences from Paintingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΒαρδόπουλος, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΚατσαΐτη, Ευαγγελία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedThe present study is an approach to the depiction of women, providing an overview of the conceptual issues that arise from its depiction in works of art from the mid-19th century. In particular, from the birth of Academic painting in Europe, the founding of the group of Pre-Raphaelite painters (1848) until the modern era. He also proposes a new representational proposal, quoting a series of twelve self-portraits, aiming at a new approach to the female figure. Finally, it provides answers to questions regarding the way in which, through art, artists have the opportunity to express thoughts, feelings and concerns.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές