Ο ρόλος του σημείου στη μορφολογία της τέχνης με ανάλυση χρωμάτων, υλικών και τεχνικών μέσω της αντιγραφικής απόδοσης και σύνθεσης εικαστικών έργων.
The role of the point in the morphology of art through the analysis of colours, materials, and techniques by means of replicative rendering and the composition of visual works.
Πτυχιακή εργασία
Συγγραφέας
Βαζάκα, Λυδία
Ημερομηνία
2024-10-17Επιβλέπων
Δερμάτης, ΧαράλαμποςΓκριτζάπης, Αθανάσιος
Λέξεις-κλειδιά
Σημείο ; Πουαντιγισμός ; Καλλιτεχνικά κινήματα ; Τεχνικές ; ΥλικάΠερίληψη
Η εν λόγω πτυχιακή εργασία εξετάζει το σημείο στο χώρο από την προϊστορική έως τη
σύγχρονη τέχνη, μέσα από τις μεθόδους, τα υλικά και τις τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί.
Στέκεται στο κίνημα του Πουαντιγισμού και ιδιαίτερα στον πρωτοπόρο και γνωστό σε όλους
Georges Seurat ενώ αναφέρεται και σε άλλους σημαντικούς καλλιτέχνες ανά το πέρασμα των
αιώνων. ιλά για το ρόλο του σημείου στη σύγχρονη ζωή και εκθέτει μια σειρά από γνωστούς
πίνακες, οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε σύνολα που αποτελούνται από σημεία.
Περίληψη
This thesis examines the concept of the point in space, tracing its application and
significance from prehistoric to contemporary art, through various methods, materials, and
techniques. It delves into the Pointillism movement, focusing particularly on Georges Seurat,
the pioneering artist widely recognized for his contribution to this technique. This thesis also
discusses other influential artists across the centuries who have explored the point in their
work. Furthermore, it addresses the role of the point in modern life and showcases a series of
well-known paintings that have been reinterpreted as compositions made entirely of points.