Εμφάνιση απλής εγγραφής

Ο ρόλος του σημείου στη μορφολογία της τέχνης με ανάλυση χρωμάτων, υλικών και τεχνικών μέσω της αντιγραφικής απόδοσης και σύνθεσης εικαστικών έργων.

dc.contributor.advisorΔερμάτης, Χαράλαμπος
dc.contributor.advisorΓκριτζάπης, Αθανάσιος
dc.contributor.authorΒαζάκα, Λυδία
dc.date.accessioned2024-12-18T09:29:42Z
dc.date.available2024-12-18T09:29:42Z
dc.date.issued2024-10-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8200
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-8029
dc.description.abstractΗ εν λόγω πτυχιακή εργασία εξετάζει το σημείο στο χώρο από την προϊστορική έως τη σύγχρονη τέχνη, μέσα από τις μεθόδους, τα υλικά και τις τεχνικές που έχουν χρησιμοποιηθεί. Στέκεται στο κίνημα του Πουαντιγισμού και ιδιαίτερα στον πρωτοπόρο και γνωστό σε όλους Georges Seurat ενώ αναφέρεται και σε άλλους σημαντικούς καλλιτέχνες ανά το πέρασμα των αιώνων. ιλά για το ρόλο του σημείου στη σύγχρονη ζωή και εκθέτει μια σειρά από γνωστούς πίνακες, οι οποίοι έχουν μετατραπεί σε σύνολα που αποτελούνται από σημεία.el
dc.format.extent71el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΣημείοel
dc.subjectΠουαντιγισμόςel
dc.subjectΚαλλιτεχνικά κινήματαel
dc.subjectΤεχνικέςel
dc.subjectΥλικάel
dc.titleΟ ρόλος του σημείου στη μορφολογία της τέχνης με ανάλυση χρωμάτων, υλικών και τεχνικών μέσω της αντιγραφικής απόδοσης και σύνθεσης εικαστικών έργων.el
dc.title.alternativeThe role of the point in the morphology of art through the analysis of colours, materials, and techniques by means of replicative rendering and the composition of visual works.el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΚαραμπίνης, Λεωνίδας
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Συντήρησης Αρχαιοτήτων και Έργων Τέχνηςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis examines the concept of the point in space, tracing its application and significance from prehistoric to contemporary art, through various methods, materials, and techniques. It delves into the Pointillism movement, focusing particularly on Georges Seurat, the pioneering artist widely recognized for his contribution to this technique. This thesis also discusses other influential artists across the centuries who have explored the point in their work. Furthermore, it addresses the role of the point in modern life and showcases a series of well-known paintings that have been reinterpreted as compositions made entirely of points.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές