Η Ζωή, η Επαυξημένη Πραγματικότητα και η Κοινωνία
Life, Augmented Reality and Society
Λέξεις-κλειδιά
Animation ; Ρατσισμός ; Ομοφοβία ; Επαυξημένη πραγματικότητα AR ; Καλλιτεχνικό βιβλίο ; Κοινωνικά προβλήματα ; Ενδοοικογενειακή βία ; Σεξουαλική παρενόχληση ; Sexual abuseΠερίληψη
Η παρούσα εργασία αποτελεί συμπληρωματική ανάλυση του έργου επαυξημένης πραγματικότητας “Life, Augmented Reality and Society, Η περίπτωση του ” = ”, εξηγώντας τις διάφορες κοινωνικές και ακαδημαϊκές επιρροές οι οποίες συνέβαλαν στην τελική μορφή του έργου.
Το έργο με τίτλο “= (ίσον)”, θέλει να θίξει διάφορα κοινωνικά προβλήματα και να προβάλει το μήνυμα της ισότητας. Γι’ αυτό το λόγο, 5 διαφορετικές ενότητες κοινωνικής ανισότητας παρουσιάζονται σε ένα βιβλίο 195 σελίδων το οποίο χωρίζεται σε ισάριθμες κατηγορίες. Η δημιουργία ενός βιβλίου χρησιμοποιείται ως σύμβολο της ζωής και επισημαίνει με το δικό του τρόπο, το πως δεν πρέπει να κρίνουμε ένα βιβλίο από το εξώφυλλο. Το έργο απεικονίζει διαφορετικά κοινωνικά θέματα (π.χ Ρατσισμός, Ομοφοβία, ενδοοικογενειακή βία, Body shaming) καταδεικνύοντας κάποιες αθέατες πλευρές των θεμάτων αυτών μέσα από προσωπικές ερμηνείες και συμβολισμούς.
Η εργασία ξεκινά από μια σύντομη ιστορική αναδρομή και ανάλυση των βασικών αρχών της επαυξημένης πραγματικότητας (Augmented Reality, AR) και ακολουθεί μια ανάλυση διάφορων τεχνικών και μεθόδων παραγωγής έργων επαυξημένης πραγματικότητας. Αφού έχει επιτευχθεί η πλήρης κατανόηση των αισθητικών αλλά και των τεχνικών θεμάτων στη συνέχεια ακολουθεί η ανάλυση του έργου. Για την παραγωγή του έργου χρησιμοποιήθηκαν οι εφαρμογές (Blender, Reallusion Character Creator, Adobe In design, Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro Artivive).
Περίληψη
This paper is a complementary analysis of the augmented reality project "Life, Augmented Reality and Society", explaining the various social and academic influences that contributed to the final form of the project.
The project entitled "= (equal)", wants to present a series of social problems and ultimately promote equality. The 5 different sections of social inequality are presented in a 195-page book that is evenly divided into each category. The book symbolizes life and how we should not judge a book by its cover. The work illustrates various eponymous social problems (e.g. Racism, Homophobia) but also some that remain unseen or more often than not are easily neglected by society (e.g. domestic violence, body shaming).
Starting with a brief historical overview and analysis of the basic principles of Augmented Reality (AR) and Animation, followed by an analysis of various technical methods of producing augmented reality works, a full understanding has been achieved in order to begin the technical aspect of the project. The applications (Blender, Reallusion Character Creator 3, Adobe In design, Adobe After Effects, Adobe Photoshop, Adobe Premiere Pro and Artivive) were used for the production of the project.