dc.contributor.advisor | Ζώης, Κωνσταντίνος | |
dc.contributor.author | Λουράντου, Ελευθερία-Ξακουστή | |
dc.date.accessioned | 2021-07-19T07:04:36Z | |
dc.date.available | 2021-07-19T07:04:36Z | |
dc.date.issued | 2021-06-19 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/832 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-683 | |
dc.description.abstract | Το υγροποιημένο φυσικό αέριο είναι μία καθαρή και φιλική ως προς το περιβάλλον πηγή ενέργειας που χρησιμοποιείται όλο και περισσότερο από τα κράτη, σε μία προσπάθεια αντικατάστασης άλλων πηγών όπως είναι ο άνθρακας. Η αύξηση της κατανάλωσης υγροποιημένου φυσικού αερίου οδηγεί στην αύξηση της ζήτησης πλοίων για τη μεταφορά του. Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εξεταστεί το φυσικό αέριο ως προϊόν και στη συνέχεια θα ασχοληθούμε με τη διακίνησή του. Συγκεκριμένα, θα μελετηθεί τόσο η διαδικασία που ακολουθείται κατά την εξόρυξη, τη φόρτωση, τη μεταφορά και την εκφόρτωση του προϊόντος, όσο και η τεχνολογία που ακολουθείται κατά την υγροποίηση του φυσικού αερίου. Δημιουργήθηκε η ανάγκη για την υγροποίηση του προϊόντος λόγο των δυσκολίων που υπάρχουν κατά την αποθήκευση και την μεταφορά του σε αέρια μορφή. Το Υ.Φ.Α. μεταφέρεται μέσω ειδικών δεξαμενόπλοιων (LNG carriers) από τους τόπους παραγωγής στις χώρες κατανάλωσης. Στη συνέχεια, θα εξεταστεί η ναυπηγική κατασκευή ενός πλοίου LNG και οι διακρίσεις που υπάρχουν με βάση τις δεξαμενές τους. Θα ακολουθήσει αναφορά στις συνθήκες αγοράς Υ.Φ.Α. και στις χώρες που εισάγουν και εξάγουν το φυσικό αέριο. Τέλος, θα γίνει αναφορά στους Έλληνες εφοπλιστές που έχουν την τάση να υπερτερούν στην αγορά LNG πλοίων καθώς και στο συνολικό κόστος ως σημαντικός παράγοντας που απορρέει από μία τέτοια αγορά. | el |
dc.format.extent | 45 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Υγροποιημένο φυσικό αέριο | el |
dc.subject | LNG | el |
dc.subject | Liquefied natural gas | el |
dc.subject | Ναυτιλία | el |
dc.subject | Παραγωγική διαδικασία | el |
dc.subject | Πλοία LNG | el |
dc.subject | Διεθνές εμπόριο | el |
dc.subject | Μεταφορά φυσικού αερίου | el |
dc.subject | Κίνδυνος | el |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.title | Υγροποιημένο φυσικό αέριο και πλοία LNG | el |
dc.title.alternative | Liquefied natural gas and LNG ships | el |
dc.type | Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Πανάγου, Βασίλειος | |
dc.contributor.committee | Ιμπριξή, Ελένη | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Λογιστικής και Χρηματοοικονομικής | el |
dc.contributor.master | Χρηματοοικονομική της Ναυτιλίας | el |
dc.description.abstracttranslated | Liquefied natural gas is a clean and environmentally friendly source of energy that is increasingly used by states in an effort to replace other sources such as coal. The increase in the consumption of liquefied natural gas leads to the increase in the demand for ships for its transport. In the present, dissertation we will examine gas as a product and then we will deal with its circulation. In particular, both the process followed during the extraction, loading, transport and unloading of the product, as well as the technology followed during the liquefaction of natural gas will be studied. The need arose for the liquefaction of the product due to the difficulties that exist during its storage and transport in gaseous form. Liquefied natural gas is transported by special tankers (LNG carriers) from the places of production to the countries of consumption. Then, the shipbuilding of a ship and the distinctions that exist based on their tanks will be examined. This will be followed by a reference to the market conditions for liquefied natural gas and the countries that import and export natural gas. Finally, the tendency of Greek shipowners to proceed with the purchase of LNG ships as well as the total cost as an important factor arising from such a market will be examined. | el |