Σχεδιασμός πρότυπης ταχύρρυθμης εξ αποστάσεως εκπαίδευσης στελεχών της τοπικής αυτοδιοίκησης σε θέματα πρόληψης αποβλήτων
Development of a model distance learning program with intensive lessons for local government officials on waste prevention topics

Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Βογιατζάκη, Ιωάννα
Ημερομηνία
2024-05Επιβλέπων
Alexakis, DimitriosΛέξεις-κλειδιά
Εξ αποστάσεως εκπαίδευση ; Εκπαιδευτικό υλικό ; Πρόληψη αποβλήτων ; Τοπική αυτοδιοίκηση ; ΤΠΕ ; Τεχνολογία πληροφοριών και επικοινωνίαςΠερίληψη
Η Μεταπτυχιακή Διπλωματική Εργασία αυτή εξετάζει τον σχεδιασμό ταχύρρυθμης εξ’αποστάσεως εκπαίδευσης στελεχών της Τοπικής Αυτοδιοίκησης, σε θέματα που αφορούν την πρόληψη των αποβλήτων. Ειδικότερα, η εργασία επικεντρώνεται στην μελέτη της εξ’ αποστάσεως εκπαίδευσης, όπου διερευνώνται τα χαρακτηριστικά αυτής, καθώς και ο ρόλος που διαδραματίζει η τεχνολογία. Ακόμη, εξετάζεται ο ρόλος που διαδραματίζει η Τοπική Αυτοδιοίκηση στη διαχείριση αποβλήτων, δίνοντας έμφαση στην πρόληψη αποβλήτων, παρουσιάζοντας την κατάσταση στην Ελλάδα, όπως επίσης και καλές πρακτικές που έχουν αναπτυχθεί σε χώρες του εξωτερικού. Επιπρόσθετα, στην εργασία παρουσιάζεται ο σχεδιασμός του εκπαιδευτικού προγράμματος, όπου περιγράφεται το απαραίτητο εκπαιδευτικό υλικό, καθώς επίσης και ο ρόλος των νέων τεχνολογιών, αλλά και τα βήματα
υλοποίησης που απαιτούνται για το εκπαιδευτικό πρόγραμμα, όπως και το χρονοδιάγραμμα αυτού. Στο δεύτερο σκέλος της μεταπτυχιακής διπλωματικής εργασίας πραγματοποιείται ποιοτική έρευνα, όπου χρησιμοποιούνται ημιδομημένες συνεντεύξεις που πραγματοποιούνται σε στελέχη των Οργανισμών Τοπικής Αυτοδιοίκησης.
Περίληψη
This thesis examines the design of a fast-track distance learning for local government officials on issues related to waste prevention. In particular, the thesis focuses on the study of distance education, where the characteristics of distance education are explored, as well as the role played by technology. Furthermore, the role played by local government in waste management is examined, with emphasis on waste prevention, presenting the situation in Greece, as well as good practices that have been developed in foreign countries. In addition, the paper presents the design of the educational programme, describing the necessary educational material, as well as the role of new technologies, and the implementation steps required for the educational programme, as well as its timetable. In the second part of the work, qualitative research is carried out, using semistructured interviews conducted with executives of local government organizations.