dc.contributor.advisor | Antoniou, Angeliki | |
dc.contributor.author | Κυριαζής, Δημήτρης | |
dc.date.accessioned | 2021-07-19T08:42:45Z | |
dc.date.available | 2021-07-19T08:42:45Z | |
dc.date.issued | 2021-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/838 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-689 | |
dc.description.abstract | Η πτυχιακή εργασία μου έχει ως θεματική την ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες χρησιμοποιώντας ως παράδειγμα το "Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020". | el |
dc.format.extent | 100 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Attribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/ | * |
dc.subject | Ολυμπιακοί Αγώνες | el |
dc.subject | Ολυμπία Mario & Sonic | el |
dc.subject | Εκπαίδευση | el |
dc.subject | Ηλεκτρονικό παιχνίδι | el |
dc.subject | Αγωνίσματα | el |
dc.subject | Μουσείο | el |
dc.subject | Πολιτισμός | el |
dc.title | Ενίσχυση της μαθησιακής εμπειρίας με τη χρήση ηλεκτρονικών παιχνιδιών. Μια μελέτη εφαρμογής για τους Ολυμπιακούς Αγώνες | el |
dc.title.alternative | Enhancing the learning experience by using electronic games. An application study for the Olympic Games | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Kyriaki-Manessi, Daphne | |
dc.contributor.committee | Τράντα, Αλεξάνδρα | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης | el |
dc.description.abstracttranslated | My thesis aims to enhance the learning experience through the use of electronic games. An application study for the Olympic Games using "Mario and Sonic at the Olympic Games Tokyo 2020" as an example. | el |