Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αρχές διαμόρφωσης συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας λιμένα υπό την απαίτηση ψυχρής εκκίνησης πλοίων

dc.contributor.advisorTsekouras, George
dc.contributor.authorΞενοπούλου, Μαργαρίτα
dc.date.accessioned2021-07-20T09:46:55Z
dc.date.available2021-07-20T09:46:55Z
dc.date.issued2021-07-19
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/850
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-701
dc.description.abstractΣτο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αναλύεται η μέθοδος τροφοδότησης ελλιμενισμένων πλοίων, μέσω των ειδικά διαμορφωμένων ηλεκτρικών εγκαταστάσεων λιμανιών. Αρχικά παρουσιάζεται η συνεισφορά των πλοίων στη μόλυνση του φυσικού περιβάλλοντος, λόγω των επιβλαβών αερίων ρύπων που εκπέμπουν και η ανάγκη που υπάρχει να περιοριστεί το φαινόμενο αυτό. Στη συνέχεια γίνεται λεπτομερής ανάλυση της δομής και των τεχνικών χαρακτηριστικών των στοιχείων της νέας τεχνολογίας που σχετίζεται με τη ψυχρή εκκίνηση πλοίων και επιπλέον παρατίθεται η πλήρης μεθοδολογία προμελέτης μιας τέτοιας εγκατάστασης. Η μελέτη αυτή περιέχει συγκεκριμένα την περιγραφή της διαστασιολόγησης των ηλεκτρικών καλωδίων, τον προσδιορισμό των διατάξεων προστασίας των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας, καθώς και το πλήρες μαθηματικό υπόβαθρο που αξιοποιείται για να υλοποιηθεί η εγκατάσταση αυτή. Έτσι ως παράδειγμα η διπλωματική αυτή εφαρμόζει τη μεθοδολογία προμελέτης, αρχικά σε ένα τυπικό ντιζελοκίνητο πλοίο, ώστε να διαμορφωθεί πλήρως η διάταξη του ηλεκτρικού του δικτύου και να καταγραφούν οι ενεργειακές του απαιτήσεις. Ακολούθως η ίδια διαδικασία επαναλαμβάνεται πιο λεπτομερής για το τυπικό ευρωπαϊκό λιμάνι του Ταλίν, για το οποίο έχουν συλλεχθεί πραγματικά δεδομένα διάταξης και λειτουργίας. Με αυτόν τον τρόπο και μέσω του κώδικά που γράφτηκε στο προγραμματιστικό πακέτο Μatlab, πραγματοποιείται η εκτίμηση των βασικών παραμέτρων σχεδιασμού, όπως είναι οι απαιτήσεις ισχύος, τα χαρακτηριστικά του εξοπλισμού των υποσταθμών, τα μέγιστα επιτρεπόμενα ρεύματα των καλωδίων κλπ. Τέλος με βάση τα στοιχεία που προέκυψαν από τους υπολογισμούς και τα αντίστοιχα πρότυπα σχεδιασμού παρουσιάζεται η τεχνική περιγραφή της ηλεκτρολογικής εγκατάστασης ψυχρής εκκίνησης πλοίων, ειδικά για το υπό μελέτη λιμάνι του Ταλίν.el
dc.format.extent295el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΨυχρή εκκίνησηel
dc.subjectΣυστήματα ηλεκτρικής πρόωσηςel
dc.subjectΔιαστασιολόγηση καλωδίωνel
dc.subjectΤριφασικά βραχυκυκλώματαel
dc.subjectΔιατάξεις διασύνδεσης πλοίου – ξηράςel
dc.subjectΣυστήματα ηλεκτρικής ενέργειαςel
dc.titleΑρχές διαμόρφωσης συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας λιμένα υπό την απαίτηση ψυχρής εκκίνησης πλοίωνel
dc.title.alternativeDesign principles for port's power system with cold ironingel
dc.typeΔιπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΜανουσάκης, Νικόλαος
dc.contributor.committeeΣινιόρος, Παναγιώτης
dc.contributor.facultyΣχολή Μηχανικώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικώνel
dc.description.abstracttranslatedThis diploma thesis presents the innovative method of cold ironing in ships, through the specially designed electrical installations of ports. Initially, the contribution of ships as for the pollution of the natural environment is being analyzed, on the occasion of the need that exists to limit this phenomenon. Then a detailed analysis is made of the structure and technical characteristics of the elements of the new technology related to the cold ironing in ships. Based on that analysis, the complete pre-design methodology of such an installation is presented. In particular this study contains the description of the dimensioning of the electrical cables, the determination of the protection devices of the power systems and the complete mathematical background that is required. Thus, as an example, this diploma applies the pre-design methodology, initially on a typical diesel-powered ship, in order to fully configure the layout of its electrical network and to record its energy requirements. The same procedure is then repeated for the typical European port of Tallinn, for which actual layout and operation data have been collected. In this way with the use of the Μatlab program, the evaluation of the basic design parameters is calculated. Such parameters are the power requirements, the characteristics of the substation equipment, the maximum permissible currents of the cables, etc. Finally, based on the data obtained from the calculations and the design standards, the technical description of the electrical installation of cold ironing is presented, especially for the under study port of Tallinn.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές