Show simple item record

Έρευνα και ανάλυση σε σχέση με το ρόλο της γυναίκας στην διαφήμιση

dc.contributor.advisorΝικολαΐδου, Ελένη
dc.contributor.authorΚορακάκη, Κωνσταντίνα
dc.date.accessioned2025-03-10T08:44:14Z
dc.date.available2025-03-10T08:44:14Z
dc.date.issued2025-02-18
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8648
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία θα γίνει μια ιστορική αναδρομή σχετικά με το πως αντιμετωπιζόταν η γυναίκα σαν φύλο μέσω της διαφήμισης, πως η πατριαρχική κοινωνία διαμόρφωσε τη γυναικεία ταυτότητα, περιορίζοντάς την σε συγκεκριμένους ρόλους και συχνά υποβιβάζοντας την ως αντικείμενο ηδονής στα ανδρικά βλέμματα. Στην συνέχεια, θα διερευνηθεί πως εξελίχθηκε η στάση των γυναικών απέναντι στα στερεότυπα και πως μέσα από κινήματα και πολλές προσπάθειες κατάφεραν να αναδυθούν και να εξασφαλίσουν μια νέα θέση στη κοινωνία . Τέλος θα αναλυθούν και θα συγκριθούν τρεις φωτογράφοι Cindy Sherman, Nan Goldin και Diane Arbus οι οποίες μέσα από το έργο τους έχουν πρωτοπορήσει και έχουν ανατρέψει τις πατριαρχικές δομές και βοήθησαν να ανοιχθούν νέοι δρόμοι στη σύγχρονη τέχνη.el
dc.format.extent94el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΔιαφημίσειςel
dc.subjectΟ ρόλος των γυναικώνel
dc.subjectΗ γυναίκα στη διαφήμισηel
dc.subjectΈμφυλες διακρίσειςel
dc.subjectΣτερεοτυπικές αντιλήψειςel
dc.titleΈρευνα και ανάλυση σε σχέση με το ρόλο της γυναίκας στην διαφήμισηel
dc.title.alternativeResearch and analysis on the role of women in advertisingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΗλίας, Παναγιώτης
dc.contributor.committeeΒρεττάκος, Γεώργιος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Φωτογραφίας και Οπτικοακουστικών Τεχνώνel
dc.description.abstracttranslatedΙn this project, a historical review will be conducted on how women have been perceived as a gender through advertising, how patriarchal society shaped female identity by confining it to specific roles and often degrading women as objects of male desire. Subsequently, the evolution of women's attitudes towards stereotypes will be examined, exploring how, through movements and considerable efforts, they managed to emerge and secure a new position in society. Finally, the works of three photographers — Cindy Sherman, Nan Goldin, and Diane Arbus — will be analyzed and compared. These artists have pioneered and challenged patriarchal structures, contributing to the opening of new pathways in contemporary art.el


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές