Εμφάνιση απλής εγγραφής

Μελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότητας

dc.contributor.advisorΚαραμάνη, Αντιγόνη
dc.contributor.authorΤσολακίδης, Παντελής
dc.contributor.authorΛογοθέτη, Εμμανουέλα
dc.date.accessioned2025-03-20T13:10:34Z
dc.date.available2025-03-20T13:10:34Z
dc.date.issued2025-02-26
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8848
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία με τίτλο "Μελέτη και Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας" εξετάζει τη σημασία και τη διαδικασία ανάπτυξης μιας εταιρικής ταυτότητας. Αναλύει τα βασικά στοιχεία που τη συνθέτουν, όπως το λογότυπο, η χρωματική παλέτα, η τυπογραφία και η στρατηγική επικοινωνίας. Στο πρώτο μέρος της εργασίας περιγράφει την έννοια της εταιρικής ταυτότητας και τη σημασία της στο μάρκετινγκ, τονίζοντας την αναγνωρισιμότητα και τη διαφοροποίηση από τον ανταγωνισμό. Στη συνέχεια, παρουσιάζονται οι στρατηγικές δημιουργίας μιας εταιρικής ταυτότητας, η διαδικασία σχεδιασμού της και τα συχνά λάθη που πρέπει να αποφεύγονται. Ειδική αναφορά γίνεται στον επανασχεδιασμό (rebranding), μελετώντας περιπτώσεις όπως η Apple, η Jaguar και η Pepsi, οι οποίες ανανέωσαν την εικόνα τους για να διατηρήσουν τη συνάφεια τους στην αγορά. Τέλος, η εργασία παρουσιάζει ένα πραγματικό παράδειγμα ανάπτυξης εταιρικής ταυτότητας για το design studio "Alia Vitæ", περιγράφοντας τη διαδικασία σχεδιασμού, τις χρωματικές επιλογές και την προσαρμογή του λογοτύπου για τη βέλτιστη οπτική ταυτότητα του brand.el
dc.format.extent74el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕταιρική Ταυτότητα - Λογότυπο Στρατηγική Branding Χρώματα Τυπογραφία Επανασχεδιασμός (Rebranding) Brand Guidelines Ανάλυση Ανταγωνισμού Οπτική Ταυτότηταel
dc.subjectΕταιρική Ταυτότητα - Λογότυποel
dc.subjectΣτρατηγικήel
dc.subjectBrandingel
dc.subjectΧρώματαel
dc.subjectΤυπογραφίαel
dc.subjectΕπανασχεδιασμός (Rebranding)el
dc.subjectBrand guidelinesel
dc.subjectΑνάλυση ανταγωνισμούel
dc.subjectΟπτική ταυτότηταel
dc.titleΜελέτη και σχεδιασμός εταιρικής ταυτότηταςel
dc.title.alternativeStudy and design of corporate identityel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑθυμαρίτου, Φιλίππα
dc.contributor.committeeΣυρίγος, Ευάγγελος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis, titled "Study and Design of Corporate Identity," examines the importance and the process of developing a corporate identity. It analyzes the key elements that make up a corporate identity, such as the logo, color palette, typography, and communication strategy. In the first part of the thesis, the concept of corporate identity and its significance in marketing are described, emphasizing recognizability and differentiation from competitors. The following section presents strategies for creating a corporate identity, the design process, and common mistakes that should be avoided. A special reference is made to rebranding, studying cases like Apple, Jaguar, and Pepsi, which renewed their image to maintain their relevance in the market. Finally, the thesis presents a real-life example of corporate identity development for the design studio "Alia Vitæ," describing the design process, color choices, and the adaptation of the logo for the optimal visual identity of the brand.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές