Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδιασμός εταιρίας βιολογικών προϊόντων ‘‘ΓΑΙΑ’’

dc.contributor.advisorΔεβετζή, Ιωάννα
dc.contributor.authorΚόπελας, Αθανάσιος
dc.date.accessioned2025-03-20T13:40:36Z
dc.date.available2025-03-20T13:40:36Z
dc.date.issued2025-02-27
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/8849
dc.description.abstractΗ παρούσα πτυχιακή εργασία εμβαθύνει στον τομέα του γραφιστικού σχεδιασμού για τη δημιουργία της οπτικής ταυτότητας της εταιρείας “ΓΑΙΑ”, η οποία παράγει βιολογικά τρόφιμα από την ελληνική γη. Στην παρακάτω παρουσίαση αναλύεται όλη η σκέψη καθώς και η πορεία δημιουργίας αυτής της εταιρείας, από την ιδέα του ονόματος μέχρι και την τελευταία σχεδιαστική πράξη. Μέσα από την πτυχιακή προσπαθώ να αποδώσω την ομορφιά της παράδοσης σε συνδυασμό με το μοντέρνο σχεδιασμό, ώστε να δημιουργηθεί μια ταυτότητα που να αντικατοπτρίζει την ποιότητα, τη φυσικότητα και τη σύνδεση της εταιρείας με τις ελληνικές ρίζες και το περιβάλλον. Στόχος είναι η δημιουργία ενός ισχυρού και αναγνωρίσιμου brand, το οποίο να αποπνέει αυθεντικότητα και εμπιστοσύνη στον καταναλωτή, συνδυάζοντας παραδοσιακές αξίες με σύγχρονη αισθητικήel
dc.format.extent102el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΒιολογικόel
dc.subjectΕλλάδαel
dc.subjectΦύσηel
dc.subjectΠοιότηταel
dc.subjectΠαράδοσηel
dc.subjectΕυ ζηνel
dc.subjectΜέλιel
dc.subjectΓαλακτοκομικάel
dc.subjectΕλαιόλαδοel
dc.subjectΓηel
dc.titleΣχεδιασμός εταιρίας βιολογικών προϊόντων ‘‘ΓΑΙΑ’’el
dc.title.alternativeCreation of organic products company ‘‘GEA’’el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΔελφίνο, Ιωάννα
dc.contributor.committeeΠαπαδομανωλάκη, Μαρία
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThis thesis delves into the field of graphic design for the creation of the visual identity of the company “GAIA”, which produces organic food from the Greek soil. The following presentation analyzes the entire thought process and the creation process of this company, from the idea of ​​the name to the final design act. Through my thesis, I try to convey the beauty of tradition in combination with modern design, in order to create an identity that reflects the quality, naturalness and connection of the company with its Greek roots and the environment.The goal is to create a strong and recognizable brand, which exudes authenticity and trust in the consumer, combining traditional values ​​with modern aesthetics.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail
Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές