Εμφάνιση απλής εγγραφής

Έντυπο και Επαυξημένη Πραγματικότητα

dc.contributor.advisorGATSOU, CHRYSOULA
dc.contributor.authorΧατζηστυλλή, Άννα
dc.date.accessioned2021-07-22T08:30:23Z
dc.date.available2021-07-22T08:30:23Z
dc.date.issued2021-07-20
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/908
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-759
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια η εφαρμογή της τεχνολογίας της επαυξημένης πραγματικότητας στα έντυπα εξελίσσεται πάρα πολύ. Η επαυξημένη πραγματικότητα είναι ένα ταχέως αναπτυσσόμενο ερευνητικό πεδίο το οποίο στοχεύει στον εμπλουτισμό των στοιχείων του πραγματικού κόσμου με την προσθήκη εικονικής πληροφορίας, με την προσθήκη κατάλληλων συσκευών. Η χρήση της που προσφέρει, είναι κάτι που διευρύνει την εμπειρία πολλών χρηστών, σε ότι αφορά τα παραδοσιακά έντυπα και αυτό έχει δημιουργήσει ένα νέο αναδυόμενο παράθυρο στον κλάδο των Γραφικών Τεχνών με σημαντικές ευκαιρίες και προοπτικές. Επιπλέον, τα πεδία εφαρμογής που καλύπτει η επαυξημένη πραγματικότητα είναι, ο τουρισμός, οι μουσειακές ξεναγήσεις, η διαφήμιση, το εμπόριο, η εκπαίδευση, η ιατρική, η διασκέδαση. Στην εργασία αυτή θα αναφερθεί στην πρώτη ενότητα, γενικά τι είναι η επαυξημένη πραγματικότητα και η ιστορική αναδρομή, στην δεύτερη θα παρουσιαστούν οι τεχνολογίες επαυξημένης πραγματικότητα και τα συστήματα απεικόνισης, στην τρίτη δίνονται μερικά παραδείγματα που υπάρχουν στα διάφορα έντυπα όπως εφημερίδες, περιοδικά, βιβλία, συσκευασίες και θα γίνει σύγκριση με τα ψηφιακά έντυπα και θα αναφερθούν κάποια πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δύο μορφών εντύπων. Στην τέταρτη ενότητα θα παρουσιαστούν κάποιες άλλες εφαρμογές της επαυξημένης πραγματικότητας και μία μελέτη περίπτωσης για την επαύξηση ενός βιβλίου.el
dc.format.extent7el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectΕπαυξημένη Πραγματικότηταel
dc.subjectΈντυπα μέσαel
dc.titleΈντυπο και Επαυξημένη Πραγματικότηταel
dc.title.alternativeForm and Augmented Realityel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΤσιγώνιας, Μάριος
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe last years the application of augmented reality has evolved tremendously. Augmented reality is a rapidly growing field of research, which aims to enrich the elements of the real world by adding virtual information and by adding appropriate devices. Its use is something that expands the experience of many users, in terms of traditional publications and this has created a new pop-up window in the Graphic Arts industry with significant opportunities and prospects. In addition, augmented reality, as we know it has applications in many fields some of them are, tourism, museum tours, advertising, trade, education, medicine, entertainment. This work will be mentioned in the first section in general, what is augmented reality and its historical background. The second will present augmented reality technologies and imaging systems. In the third are given some examples that exist in the various publications such as newspapers, magazines, books, packaging and a comparison will be made with digital prints and some advantages and disadvantages of both types of forms will be mentioned. The fourth section will present some other applications of augmented reality and a case study for the augmentation of a bookel


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές