Εμφάνιση απλής εγγραφής

Σχεδίαση, Κατασκευή, Προώθηση Ευφυούς Συσκευασίας

dc.contributor.advisorΝομικός, Σπυρίδων
dc.contributor.authorΤζώρτζογλου, Μαγδαληνή - Χαρά
dc.date.accessioned2021-07-23T13:33:05Z
dc.date.available2021-07-23T13:33:05Z
dc.date.issued2021-07-23
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/939
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-790
dc.description.abstractΣκοπός είναι η σχεδίαση μιας συσκευασίας που από λειτουργική μετατρέπεται σε ευφυή και η εξονυχιστική παρουσίαση της πορείας σχεδίασης. Για παράδειγμα, αναφέρονται τα είδη υποστρωμάτων της, το υποκλεπτικό σύστημα που περιλαμβάνει, η σήμανση και πολλά ακόμα. Συμπεριλαμβάνονται, η ανάλυση των σταδίων κατασκευής σε τεχνικό επίπεδο (στον υπολογιστή και με δοκιμαστικές εκτυπώσεις) και τα μέσα προώθησης της. Σε θεωρητικό επίπεδο, υπάρχει μια γενική περιγραφή για την ιστορία της συσκευασίας και της σήμανσης. Έτσι ώστε, να γίνει πάλι γνωστό από που ξεκίνησε η γραφιστική και πως εξελίχθηκε ραγδαία με την βοήθεια της τεχνολογίας αλλά και την θέληση για διαμόρφωση ορισμένων “στάνταρ”. Στην συνέχεια, δίνεται βάση στο μοντέλο των έξυπνων - βιώσιμων επιχειρήσεων και πως σε συνδυασμό με το IoT (Internet of Things) δίκτυο, μπορούν να επηρεάσουν την νέα πραγματικότητα των ανθρώπων αλλά και την αγορά προϊόντων. Έχοντας υπόψη, το κοντινό μέλλον με τα έξυπνα συστήματα ανταλλαγής πληροφοριών και γενικότερων αγορών, γίνεται η περιγραφή των εκτυπωτικών μεθόδων που βοηθάνε στην υλική αναπαραγωγή της συσκευασίας. Από εκεί, προκύπτουν τα υποστρώματα, η σήμανση και η τεχνολογία RFID (αντικλεπτικό σύστημα) που συμπεριλαμβάνεται ενδιάμεσα και αφαιρείται ως ετικέτα. Πάντα με σκοπό την παρακολούθηση του περιεχόμενου προϊόντος αλλά και την πιο εύκολη διακίνηση της πληροφορίας στον χρήστη, με ένα κινητό αφής. Βέβαια, πέρα από αυτό, το μέλλον των επιχειρήσεων είναι ευρύ. Παρατηρήθηκε ότι οι αναμενόμενες συνέπειες της πανδημίας και των ρύπων του περιβάλλοντος, οδήγησαν τις επιχειρήσεις σε νέα μοντέλα και στην πλήρη εκμετάλλευση υπαρχόντων / νέων εργαλείων. Έτσι, λαμβάνοντας υπόψη αυτά τα στοιχεία, παρουσιάζονται αναλυτικά τα στάδια σχεδιασμού και υλοποίησης της συσκευασίας με τους τρόπους προώθησης της και τα συμπεράσματα από την έρευνα / εργαστηριακό μέρος της εργασίας.el
dc.format.extent62el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NonCommercial-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nc-nd/4.0/*
dc.subjectIoTel
dc.subjectRfidel
dc.subjectAntitheftsystemel
dc.subjectPrintingel
dc.subjectIntelligentpackagingel
dc.titleΣχεδίαση, Κατασκευή, Προώθηση Ευφυούς Συσκευασίαςel
dc.title.alternativeDesign, Manufacture, Promotion of Intelligent Packagingel
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΘεοχάρη, Σταματίνα
dc.contributor.committeeΠαναγοπούλου, Μαριάννα
dc.contributor.facultyΣχολή Εφαρμοσμένων Τεχνών & Πολιτισμούel
dc.contributor.departmentΤμήμα Γραφιστικής και Οπτικής Επικοινωνίαςel
dc.description.abstracttranslatedThe aim is to design a package that goes from functional to intelligent and to present the design process in detail. For example, the types of substrates, the substrate system involved, the labelling and much more are mentioned. Included, the analysis of the stages of construction at a technical level (on the computer and with test prints) and the means of its promotion. At a theoretical level, there is a general description of the history of packaging and labelling. So that, again, it becomes known where graphic design started and how it has evolved rapidly with the help of technology and the will to formulate certain "standards". Then, the model of smart - sustainable businesses and how, in combination with the IoT (Internet of Things) network, they can influence the new reality of people and the product market. Keeping in mind, the near future with smart information exchange systems and general markets, the description of printing methods that help in the material reproduction of packaging is given. From there, the substrates, the marking and the RFID (anti-theft system) technology that is included in between and removed as a label are derived. Always with the purpose of monitoring the product content and also to make it easier to move the information to the user, with a touch screen mobile phone. Of course, beyond this, the future of business is wide. It has been observed that the expected consequences of the pandemic and environmental pollutants have led businesses to new models and the full exploitation of existing/new tools. Thus, considering these facts, the stages of design and implementation of the packaging with the ways of its promotion and the conclusions from the research/laboratory part of the paper are presented in detail.el


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές