• Υβριδικοί τρόποι μάθησης - στάσεις και απόψεις εκπαιδευόμενων 

      Κάστιζα, Βασιλική (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)
      Ο υβριδικός τρόπος μάθησης έχει αναγνωριστεί σε διεθνές επίπεδο ως ένα καίριο ζήτημα που αφορά τόσο τους εκπαιδευτές όσο και τους εκπαιδευόμενους και η αποτελεσματική οργάνωσή του απασχολεί τον κλάδο της εκπαίδευσης σε ...
    • Υβριδικοί τρόποι μάθησης: στάσεις και απόψεις εκπαιδευτών 

      Νομπιλάκη, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-02)
      Η Υβριδική Εκπαίδευση είναι η εξέλιξη της Μικτής και της Εξ’ Αποστάσεως Εκπαίδευσης η οποία χρησιμοποιείται από τον 18ο αιώνα. Τα τελευταία χρόνια χρησιμοποιούνται οι όροι ως συνώνυμοι, ενώ η εξέλιξη της τεχνολογίας βοήθησε ...
    • Υπηρεσίες βιβλιοθήκης στην πανεπιστημιακή ηλεκτρονική τάξη 

      Καραβασίλη, Μαρία (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-11)
      Ο σκοπός της παρούσας εργασίας είναι να δοθεί μια συνολική θεώρηση του ρόλου και της συμμετοχής του ενσωματωμένου βιβλιοθηκονόμου στην ηλεκτρονική ακαδημαϊκή τάξη. Επίσης, στόχος είναι να προβληθούν οι αντιλήψεις των ...
    • Χαρακτηριστικά παραδείγματα πολιτιστικής περιγραφής με CIDOC-CRM 

      Σπυριδάκη, Ειρήνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-03)
      Στην παρούσα εργασία με τίτλο "Χαρακτηριστικά παραδείγματα πολιτιστικής περιγραφής με CIDOC-CRM" παρουσιάζονται και αναλύονται είκοσι παραδείγματα πολιτιστικής κληρονομιάς, τα οποία περιγράφονται και τεκμηριώνονται με τη ...