dc.contributor.advisor | Psomopoulos, Constantinos | |
dc.contributor.author | Tσίκο, Δημήτρης | |
dc.date.accessioned | 2021-07-27T14:35:38Z | |
dc.date.available | 2021-07-27T14:35:38Z | |
dc.date.issued | 2021-07-22 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/973 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-824 | |
dc.description.abstract | Η ρύπανση του περιβάλλοντος από τις διεργασίες του ανθρώπου πάνω στη Γη, έχει οδηγήσει σε εκτεταμένες καταστροφές στα δάση, στους υδάτινους πόρους και κατ’επέκτασει στην ατμόσφαιρα και τον αέρα που εισπνέουμε. Ως αποτέλεσμα της αλλοίωσης του περιβάλλοντος από τον ίδιο τον άνθρωπο, καθώς και η αναγνώριση από τα περισσότερα κράτη του κόσμου της ύπαρξής του φαινομένου του θερμοκηπίου, έχουν οδηγήσει σε μια συνολική αντίδραση και στην λήψη σημαντικών αποφάσεων (κυρίως τα τελευταία 27 χρονιά) για την αντιμετώπιση αυτού του φαινομένου. Η Ευρωπαϊκή Ένωση, σε συνεργασία και με αλλά κράτη (εκτός Ευρώπης), κατάφερε από το 1992 και μετά, μέσω μεταρρυθμίσεων και νομοθεσιών να μειώσει σημαντικά τους ρύπους που παράγονται στον Ευρωπαϊκό χώρο. Σήμερα, οι τομείς τις βιομηχανίας, των υπηρεσιών, της εκμετάλλευσης γης αλλά και της ενέργειας έχουν καταφέρει να μειώσουν τους ρύπους σε σύγκριση με τους ρύπους που παρήγαγαν οι ίδιοι τομείς το 1990. Σε αυτό έχει συμβάλει τόσο η στάση της Ευρωπαϊκή Ένωση πάνω στο θέμα της ρύπανσης, όσο και η τεχνολογική πρόοδος που σημειώθηκε τα τελευταία χρόνια και οδήγησε στην εξέλιξη ή και αντικατάσταση των παλιών τεχνολογιών, όντας πιο ρυπογόνες και με χαμηλότερη αποδοτικότητα. Παρ ‘όλα αυτά ο τομέας των μέσων μεταφοράς παρουσιάζει άνοδο (ο λόγος αυτής της ανόδου περιγράφεται στα επόμενα κεφάλαια) των ρύπων σε σύγκριση με το 1990. Για αυτόν τον λόγο, η Ευρωπαϊκή Ένωση, επιθυμεί την αντικατάσταση των παραδοσιακών αυτοκινήτων ΜΕΚ (Μηχανές Εσωτερικής Καύσης), με τα πιο φιλικά για το περιβάλλον ηλεκτρικά αυτοκίνητα, σε συνδυασμό με την ανάπτυξη καθαρής ηλεκτρικής ενέργειας(ανανεώσιμες πηγές ενέργειας).
Η διπλωματική αυτή, προσπαθεί να αναλύσει και να αποδείξει το αντίκτυπο που θα μπορούσε να έχει στο περιβάλλον μια μετάβαση από τα οχήματα ΜΕΚ, που χρησιμοποιούμε σήμερα, στα ηλεκτρικά αυτοκίνητα του αύριο. Μέσω της εφαρμογής διάφορων μεθόδων πρόβλεψης, θα προσπαθήσουμε να προβλέψουμε τον βαθμό διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά για την χρονική περίοδο 2017-2030. Στην συνέχεια θα υπολογίσουμε τους συνολικούς ρύπους για την ίδια χρονική περίοδο και θα δούμε, εάν και κατά πόσο είναι εφικτοί οι στόχοι που έχουν τεθεί από την Ευρωπαϊκή Ένωση. Για την πρόβλεψη μας, μετά από αρκετή μελέτη, επιλεχθήκαν ως πιο κατάλληλες για το αντικείμενο το οποίο εξετάζουμε, η μέθοδο της γραμμικής παλινδρόμησης και η μέθοδος της εκθετικής εξομάλυνσης Brown. Τέλος, γίνεται σύγκριση των αποτελεσμάτων των δύο μεθόδων και γίνεται μια ανάλυση των αποτελεσμάτων. | el |
dc.format.extent | 163 | el |
dc.language.iso | el | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού-Μη Εμπορική Χρήση 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | http://creativecommons.org/licenses/by-nc/4.0/ | * |
dc.subject | Ηλεκτρικά οχήματα | el |
dc.subject | Εκπομπές αερίων θερμοκηπίου | el |
dc.subject | Μεταφορές | el |
dc.subject | Ευρωπαϊκή Ένωση | el |
dc.subject | Τεχνολογίες BEV | el |
dc.subject | Πρόβλεψη ρύπων CO2 | el |
dc.subject | Περιβάλλον | el |
dc.subject | Electric vehicles | el |
dc.subject | GHG emissions | el |
dc.subject | Battery electric vehicles | el |
dc.title | Μελέτη και πρόβλεψη της διείσδυσης των ηλεκτρικών οχημάτων στην αγορά της Ευρώπης | el |
dc.title.alternative | Study and analysis on EVs penetration scenarios based in prognostic tools | el |
dc.type | Διπλωματική εργασία | el |
dc.contributor.committee | Παπαδόπουλος, Περικλής | |
dc.contributor.committee | Μανουσάκης, Νικόλαος | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Μηχανικών | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Ηλεκτρολόγων και Ηλεκτρονικών Μηχανικών | el |
dc.description.abstracttranslated | Environmental pollution from human processes on Earth has led to extensive disasters in forests, water resources, and, by extension, in the atmosphere and the air we inhale. As a result of the environmental degradation from the humans, as well as the recognition by most countries of the world, of the existence of a greenhouse effect, they have led to a total reaction and to making important decisions (especially in the last 27 years) to deal with this phenomenon. The European Union, in cooperation with and with non-European states, has succeeded, since 1992, through reforms and legislation, to significantly reduce the pollutants produced in the European area. Today, the sectors of industry, services, land use (agriculture) and energy have managed to reduce pollutants compared to the pollutants produced by the same sectors in 1990. This has been contributed by both the European Union's attitude towards the issue of as well as the technological progress that has been made in recent years and has led to the development and / or replacement of old technologies, being more polluting and less efficient. However, the transport sector is increasing (the reason for this increase is described in the next chapters) of pollutants compared to 1990. For this reason, the European Union wishes to replace the traditional ICE (Internal Combustion Engines), with the most environmentally friendly electric cars, in conjunction with the development of clean electricity (renewable energy). This diploma thesis tries to analyze and prove the impact that a transition from the ICE vehicles we use today to tomorrow's electric cars could have on the environment. By applying various forecasting methods, we will try to predict the degree of penetration of electric vehicles into the market for the period 2017-2030. Then we will calculate total pollutants for the same time period and see if and to what extent the objectives set by the European Union are feasible. After a lot of study, we have chosen as the most suitable forecast method for the object we are considering, the method of linear regression and the method of exponential smoothing Brown. Finally, the results of the two methods are compared and an analysis of the results is made. | el |