dc.contributor.advisor | Παπαδημητρίου, Μαρία | |
dc.contributor.author | Αντωνιάδου, Μαριάννα | |
dc.date.accessioned | 2021-07-28T08:40:50Z | |
dc.date.available | 2021-07-28T08:40:50Z | |
dc.date.issued | 2021-07-15 | |
dc.identifier.uri | https://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/990 | |
dc.identifier.uri | http://dx.doi.org/10.26265/polynoe-841 | |
dc.format.extent | 95 | el |
dc.publisher | Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής | el |
dc.rights | Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές | * |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el | * |
dc.subject | Λανθάνουσα περίοδος | el |
dc.subject | Εργοθεραπεία | el |
dc.subject | Θεραπευτική σχέση | el |
dc.subject | Θεραπευτική χρήση εαυτού | el |
dc.subject | Ενσυναίσθηση | el |
dc.subject | Παιδιατρικός εργοθεραπευτής | el |
dc.title | Η σημασία της ενσυναίσθησης στη θεραπευτική παρέμβαση του εργοθεραπευτή σε παιδιά στη λανθάνουσα περίοδο (παιδιά στη σχολική ηλικία- δημοτικό) | el |
dc.title.alternative | The importance of empathy in the therapeutic intervention of the occupational therapist on children in latency period (school age children that attend elementary school) | el |
dc.type | Πτυχιακή εργασία | el |
dc.contributor.committee | Αθανασοπούλου, Χριστίνα | |
dc.contributor.committee | Triantafyllidou, Sofia | |
dc.contributor.faculty | Σχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιας | el |
dc.contributor.department | Τμήμα Εργοθεραπείας | el |