Show simple item record

Η σημασία της ενσυναίσθησης στη θεραπευτική παρέμβαση του εργοθεραπευτή σε παιδιά στη λανθάνουσα περίοδο (παιδιά στη σχολική ηλικία- δημοτικό)

dc.contributor.advisorΠαπαδημητρίου, Μαρία
dc.contributor.authorΑντωνιάδου, Μαριάννα
dc.date.accessioned2021-07-28T08:40:50Z
dc.date.available2021-07-28T08:40:50Z
dc.date.issued2021-07-15
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/990
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-841
dc.format.extent95el
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-nc-sa/4.0/deed.el*
dc.subjectΛανθάνουσα περίοδοςel
dc.subjectΕργοθεραπείαel
dc.subjectΘεραπευτική σχέσηel
dc.subjectΘεραπευτική χρήση εαυτούel
dc.subjectΕνσυναίσθησηel
dc.subjectΠαιδιατρικός εργοθεραπευτήςel
dc.titleΗ σημασία της ενσυναίσθησης στη θεραπευτική παρέμβαση του εργοθεραπευτή σε παιδιά στη λανθάνουσα περίοδο (παιδιά στη σχολική ηλικία- δημοτικό)el
dc.title.alternativeThe importance of empathy in the therapeutic intervention of the occupational therapist on children in latency period (school age children that attend elementary school)el
dc.typeΠτυχιακή εργασίαel
dc.contributor.committeeΑθανασοπούλου, Χριστίνα
dc.contributor.committeeTriantafyllidou, Sofia
dc.contributor.facultyΣχολή Επιστημών Υγείας & Πρόνοιαςel
dc.contributor.departmentΤμήμα Εργοθεραπείαςel


Files in this item

Thumbnail

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Except where otherwise noted, this item's license is described as
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές