Browsing by Keywords "Ηλεκτρονικό εμπόριο"
Now showing items 5-10 of 10
-
Εταιρική ταυτότητα και δημιουργία ηλεκτρονικού εμπορίου "babeebox" το πρώτο δώρο του νεογέννητου μωρού
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-27)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία, παρουσιάζουμε την εταιρική ταυτότητα και το ηλεκτρονικό εμπόριο (eshop) του “babeebox”, μιας εταιρείας που έχουμε δημιουργήσει. Η εταιρεία αυτή έχει ως αντικείμενο την πώληση του πρώτου δώρου ... -
Η επίδραση της Covid 19 στο ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-05)Μέσα από την παρούσα εργασία αναδεικνύεται η σημαντικότητα της ανάπτυξης του ηλεκτρονικού εμπορίου στις επιχειρήσεις του κλάδου τροφίμων έπειτα από το ξέσπασμα της πανδημίας. Ειδικότερα, τα ερευνητικά ερωτήματα της μελέτης ... -
Η τάση των “influencers” στον χώρο του ηλεκτρονικού εμπορίου (e-commerce) στη σύγχρονη εποχή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04)Η ραγδαία ανάπτυξη της τεχνολογίας και η ευρεία χρήση του Διαδικτύου, σε συνδυασμό με την ψηφιοποίηση στην σύγχρονη εποχή αποτελούν κάποιες από τις αιτίες πρόκλησης αλλαγών στον χώρο του εμπορίου και του marketing. Μια ... -
Καταναλωτική συμπεριφορά στο ηλεκτρονικό εμπόριο και στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης. Μελέτη περίπτωσης εταιριών πώλησης καφέ και καταναλωτικής συμπεριφοράς σε σχέση με την κατανάλωση καφέ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-12)Το θέμα μας σχετίζεται άμεσα με τις αλλαγές που συμβαίνουν στην Ελλάδα, αλλά και παγκοσμίως από το 2009 έως το 2022 , οπού η αγορά προϊόντων γίνεται όλο και περισσότερο ηλεκτρονικά. Στο πρώτο κεφάλαιο αναφέρονται στοιχεία ... -
Ο ρόλος του digital marketing & toy e-commerce στην προώθηση του ξενοδοχειακού προϊόντος & η συμβολή των social media
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-09-06)Στη σημερινή ψηφιακή εποχή, το digital marketing έχει γίνει ένα κρίσιμο στοιχείο της ξενοδοχειακής βιομηχανίας. Προσφέρει πολυάριθμα πλεονεκτήματα, όπως ευρύτερη εμβέλεια, οικονομική αποδοτικότητα, στοχευμένο μάρκετινγκ, ... -
Οι αντιλήψεις των Ελλήνων καταναλωτών για τις ηλεκτρονικές αγορές και οι παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους συμπεριφορά
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-21)Η παρούσα Διπλωματική Εργασία, χωρίζεται σε δύο μέρη και αποσκοπεί στην ανάλυση των αντιλήψεων που έχουν οι Έλληνες καταναλωτές για τις ηλεκτρονικές αγορές και στους παράγοντες που επιδρούν στην online αγοραστική τους ...