Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Διαφήμιση"
Αποτελέσματα 4-20 από 20
-
Διαφημιστική Καμπάνια Παπαδοπούλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022) -
''Διαφημιστικό ημερολόγιο για το κατάστημα Mastiha Shop''
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)Η πτυχιακή αυτή εργασία, έγινε για τον σκοπό ανάδειξης της διαφημιστικής φωτογραφίας, μέσω ενός ημερολογίου που ως βάση έχει την ορθή παρουσίαση των χιώτικων προϊόντων του καταστήματος Mastiha Shop. Στόχος του ημερολογίου, ... -
Διαφημιστικό Ημερολόγιο της εταιρίας Bonjour – Casino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-02)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται η δημιουργία ενός ημερολογίου με διαφημιστικό σκοπό, για την εταιρία προϊόντων Casino. Η σειρά φωτογραφιών που απαρτίζουν το ημερολόγιο αυτό αποτελούν εικόνες ... -
Εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία για διαιτολόγο- διατροφολόγο. Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής για smart phone.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04) -
Εταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)Η πτυχιακή αυτή εργασία αναφέρεται στην εξ ολοκλήρου δημιουργία ενός μη κερδοσκοπικού καταφύγιου άγριας ζωής ονόματι Πίνοβο. Καταγράφεται η ιδεά πίσω από τον οργανισμό και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής του ταυτότητας, ... -
Η γυναικεία μορφή στην συσκευασία και τη διαφήμιση της δεκαετίας του 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονταν οι γυναίκες στις συσκευασίες προϊόντων αλλά και την διαφήμιση της δεκαετίας του 1960, με σκοπό την διερεύνηση τόσο σε συνάρτηση με τα καλλιτεχνικά ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-07)Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
«Ο Ρόλος της γυναίκας στη Διαφήμιση : Γυμνός εαυτός»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Στη παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο ρόλος της γυναίκας στο χώρο της διαφήμισης ,προβάλλοντας τη γυναικεία φιγούρα με τρόπο κομψό και μινιμαλιστικό ,δημιουργώντας δικές μου εικόνες με βασικό στοιχείο το κόσμημα , ... -
Προϋποθέσεις ανάπτυξης εναλλακτικών μορφών τουρισμού στην περιφερειακή ενότητα Πρεβέζης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2023-02-24)Η Πρέβεζα είναι η μικρότερη περιφερειακή ενότητα της Ηπείρου όσον αφορά την έκταση (1.036 τετραγωνικά χιλιόμετρα) με πληθυσμό 62.769 κατοίκους (https://www.atpreveza.gr) και 3.862 εγγεραμμένους ανέργους (https://www.php.gov.gr) ... -
Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-10-17)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης ... -
Σχεδιασμός διαφημιστικής καμπάνιας για είδη ρουχισμού - Φωτογραφία Μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-11) -
Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης στην υπηρεσία προώθησης της ψηφιακής παρουσίας των σύγχρονων ελληνικών μουσείων στην εποχή του COVID-19
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-29)Η παγκόσμια κανονικότητα τροποποιείται συνεχώς με σταθερή πορεία. Ωστόσο τα έτη 2020 και 2021 σημαδεύονται από την παγκόσμια πανδημία, που ακούει στο όνομα COVID- 19. Στο πλαίσιο αυτό, νέοι περιορισμοί και αναγκαίες λύσεις ... -
Το πολύτιμο δάκρυ της Χίου και τα προϊόντα του
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)Στη συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία, γίνεται αναφορά σε μια διαφημιστική καμπάνια του mastiha shop, που λαμβάνει χώρα στο διεθνές αεροδρόμιο Ελευθέριος Βενιζέλος. Στόχο έχει να παρουσιάσει στους καταναλωτές το παραδοσιακό ...