Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο
Ptomotion-advertising campaings of tourist destinations and the internet
Μεταπτυχιακή διπλωματική εργασία
Συγγραφέας
Λαγού, Παναγιώτα
Ημερομηνία
2022-10-17Επιβλέπων
Βιτουλαδίτη, ΟυρανίαΛέξεις-κλειδιά
Προώθηση ; Διαφήμιση ; Διαφημιστικές καμπάνιες προορισμών ; Promotion and advertising ; Advertising campaigns of tourist destinations ; PromotionΠερίληψη
Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών
εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για
παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης κλπ. Η μελέτη
αυτών έγινε μέσω της αναζήτησης πηγών σχετιζόμενων με το αντικείμενο.
Στη συνέχεια επιδιώκεται η μελέτη της εφαρμογής των θεωρητικών αυτών εννοιών
και η χρήση του διαδικτύου με στόχο την επεξεργασία του περιεχομένου μιας
διαφημιστικής καμπάνιας. Γίνεται επίσης μια προσπάθεια σύνδεσης εννοιών όπως για
παράδειγμα η αποδοτικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας σε σχέση με την
τμηματοποίηση αγοράς.
Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσπάθεια καταγραφής και ανάλυσης των
θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με την προώθηση και τη διαφήμιση αρχικά και
στη συνέχεια η καταγραφή και η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους εφαρμόζονται
πρακτικά στον τομέα του τουρισμού και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τους
τουριστικούς προορισμούς, μέσω της συλλογής δευτερογενών στοιχείων, ώστε να
επιτευχθεί ένας όσο το δυνατόν καλύτερος σχολιασμός, τριών περιπτώσεων
(casestudies)διαφημιστικών καμπανιών
Περίληψη
In the present research, an attempt is made to record and analyse theoretical concepts
that are part of the wide spectrum of marketing science, such as communication,
promotion, modern advertising means, etc. The study of these concepts have been
made through literature review related to the subject.
Furthermore, has been made an attempt to study the application of these theoretical
concepts and the use of internet for the purpose of processingthe content of an
advertising campaign. There is also an attempt to link concepts such as the efficiency
of an advertising campaign in relation to market segmentation.
The objective of this work is to try to record and analysethe theoretical concepts
relating to promotion and advertising initially and then the ways in which practically
are implemented in the tourism sector, and in particular on everything
theatregardstourismdestinations.This has been attempted through the collection of
secondary data, in order to achieve the best possible commentary of three cases (case
studies) of advertising campaigns.