Browsing by Keywords "Promotion"
Now showing items 1-6 of 6
-
Άυλη πολιτιστική κληρονομιά της Ελλάδας. Αναγκαιότητα προστασίας και προβολής της σε τοπικό και εθνικό επίπεδο. Μελέτη περίπτωσης: Ο χορός «Καγκελάρης» στις Παπαδάτες Πρέβεζας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-12)H παρούσα μελέτη εστιάζει στην άυλη πολιτιστική κληρονομιά. Πιο συγκεκριμένα, μελετά τον χορό Καγκελάρη που πληροί τα κριτήρια για την ένταξή του στο Εθνικό Ευρετήριο της Άυλης Πολιτιστικής Κληρονομιάς της Ελλάδας αλλά ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Εταιρική ταυτότητα ενός στουντίου ηχογράφησης με το όνομα "Abstract Record" & εφαρμογή κοινωνικής δικτύωσης με τίτλο "Jamming"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-02-12)Η παρούσα εργασία αποτελείται από δυο μέρη, το πρώτο είναι εταιρική ταυτότητα για ένα νέο μουσικό στούντιο το οποίο βρίσκεται στην Αθηνά με την ονομασία “abstract record”.Το δεύτερο μέρος της εργασίας άφορα την σχεδίαση ... -
Εφαρμογή επαυξημένης πραγματικότητας "Nemea"
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-03)"Nemea" είναι μία εφαρμογή, επαυξημένης πραγματικότητας, σχεδιασμένη για τον αρχαιολογικό χώρο της Νεμέας. Η εφαρμογή χρησιμοποιείται από τον χρήστη πρωτού φτάσει στον χώρο για να κλείσει εισητήρια, να ενημερωθεί σχετικά ... -
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και ... -
Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-10-17)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης ...