Browsing by Keywords "Προώθηση"
Now showing items 1-9 of 9
-
Ανάπτυξη στρατηγικής και εφαρμογών προώθησης του Τμήματος Αρχειονομίας, Βιβλιοθηκονομίας και Συστημάτων Πληροφόρησης του Πανεπιστημίου Δυτικής Αττικής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-02-22)Παρά την εξάπλωση και την ολοένα και αυξανόμενη χρήση των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, ως ένα δυνατό εργαλείο προώθησης τόσο υπηρεσιών όσο και προϊόντων, σε πολλούς και διαφορετικούς τομείς της καθημερινότητας, τα ... -
Αξιοποίηση αναλυτικών στοιχείων κοινωνικών δικτύων πανεπιστημιακών ιδρυμάτων & ανάπτυξη της διάδρασης μεταξύ χρηστών και περιεχομένου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Ερευνητικό Υπόβαθρο: Τα κοινωνικά δίκτυα αποτελούν ένα από τα βασικότερα εργαλεία διάδοσης της ψηφιακής μεταβολής που πραγματοποιούν οι οργανισμοί σε διεθνές επίπεδο. Επιπλέον, αποτελούν όχημα προώθησης των υπηρεσιών/προϊόντων ... -
Διαδικτυακές εφαρμογές και ηλεκτρονικό εμπόριο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-14)Η διπλωματική εργασία αναφέρεται, στις διαδικτυακές εφαρμογές και στο ηλεκτρονικό εμπόριο. Αρχικά εξηγεί την έννοια του ηλεκτρονικού εμπορίου και το χωρίζει σε έξι βασικά χαρακτηριστικά, ενώ στην συνέχεια αναφέρεται στις ... -
Επανασχεδιασμός συσκευασίας, εταιρικής ταυτότητας και προωθητικού υλικού, εταιρίας παραγωγής προϊόντων αβοκάντο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Θέλησα να ασχοληθώ με μια υπάρχουσα εταιρία, με πραγματικούς πελάτες, αγορές, παραγωγικό σύστημα, σύστημα διανομής και εξαγωγές. Επέλεξα την ΑVOEL, μια ελληνική καινοτόμα και δυναμική εταιρία από την Κρήτη, με όραμα για ... -
Εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία για διαιτολόγο- διατροφολόγο. Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής για smart phone.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04) -
Εταιρική ταυτότητα – Σχεδιασμός προϊόντος και συσκευασίας για άρωμα
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04)Εταιρική Ταυτότητα – Σχεδιασμός Προϊόντος και Συσκευασίας για Άρωμα «ONEL». Η σειρά αρωμάτων ONEL προέρχεται από την Ισπανία (είναι ισπανικό άρωμα δηλαδή) από τον οίκο «Ciclo de Parfum» που σημαίνει «κύκλος των αρωμάτων». ... -
Μουσεία και κοινωνικά δίκτυα: επικοινωνιακές πολιτικές μουσείων μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-02-24)Η παρούσα πτυχιακή εργασία έχει ως σκοπό να αναλύσει τις πρακτικές διάχυσης της πληροφορίας και προώθησης, τις οποίες ακολουθούν τα ξένα και ελληνικά μουσεία στα κοινωνικά δίκτυα, σε σχέση με τις διεθνείς πρακτικές και ... -
Οι απόψεις των επιστημόνων της πληροφόρησης για την εφαρμογή μεθόδων μάρκετινγκ για την ανάπτυξη και προώθηση των υπηρεσιών των βιβλιοθηκών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-07-07)Στο σημερινό ιδιαίτερα ανταγωνιστικό περιβάλλον των βιβλιοθηκών, η ανάπτυξη νέων υπηρεσιών που να ανταποκρίνονται στις ολοένα μεταβαλλόμενες απαιτήσεις των χρηστών είναι καθοριστικής σημασίας για την βιωσιμότητα των ... -
Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-10-17)Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης ...