• Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο 

      Λαγού, Παναγιώτα (Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΠανεπιστήμιο Αιγαίου, 2022-10-17)
      Στην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης ...
    • Σχεδιασμός Επωνυμίας και Οπτικής Ταυτότητας του Δήμου Ραφήνας 

      Αρμένη, Αλκυόνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-07)
      Η παρούσα πτυχιακή εργασία παρουσιάζει τον επανασχεδιασμό της τουριστικής ταυτότητας της πόλης της Ραφήνας, με τίτλο “RAFINA. The big small city”. Βασικότερος στόχος μέσα από την εργασία αυτή και τις εφαρμογές της, είναι ...
    • Σχεδιασμός επωνυμίας της εταιρείας Hookah Me 

      Καλογερόπουλος, Σπυρίδων (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)
      Η πτυχιακή επικεντρώνεται στα σαλόνια ναργιλέ και στις στρατηγικές μάρκετινγκ που προσελκύουν πελάτες. Αρχικά, αναφέρεται μια σύντομη ιστορία του brand design. Αργότερα, αναλύεται η προέλευση του καπνίσματος ναργιλέ στην ...
    • Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας και Προώθηση ενός Book Cafe στην Λίμνη Τάκα 

      Τζιαβάρα, Αικατερίνη (Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-27)
      Η συγκεκριμένη πτυχιακή εργασία παρουσιάζει την εταιρική ταυτότητα και την προώθηση ενός καφέ-βιβλιοθήκη όπου βρίσκεται στην λίμνη Τάκα και είναι οικολογικό. Ξεκινάει με την έρευνα για την τοποθεσία του, για τον ορισμό και ...