Εμφάνιση απλής εγγραφής

Προώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυο

dc.contributor.advisorΒιτουλαδίτη, Ουρανία
dc.contributor.authorΛαγού, Παναγιώτα
dc.date.accessioned2022-12-08T10:00:12Z
dc.date.issued2022-10-17
dc.identifier.urihttps://polynoe.lib.uniwa.gr/xmlui/handle/11400/3453
dc.identifier.urihttp://dx.doi.org/10.26265/polynoe-3293
dc.description.abstractΣτην παρούσα εργασία γίνεται μια προσπάθεια καταγραφής και μελέτης θεωρητικών εννοιών που εντάσσονται στο ευρύ φάσμα της επιστήμης του marketingόπως για παράδειγμα η επικοινωνία, η προώθηση, τα σύγχρονα μέσα διαφήμισης κλπ. Η μελέτη αυτών έγινε μέσω της αναζήτησης πηγών σχετιζόμενων με το αντικείμενο. Στη συνέχεια επιδιώκεται η μελέτη της εφαρμογής των θεωρητικών αυτών εννοιών και η χρήση του διαδικτύου με στόχο την επεξεργασία του περιεχομένου μιας διαφημιστικής καμπάνιας. Γίνεται επίσης μια προσπάθεια σύνδεσης εννοιών όπως για παράδειγμα η αποδοτικότητα μιας διαφημιστικής καμπάνιας σε σχέση με την τμηματοποίηση αγοράς. Στόχος της παρούσας εργασίας είναι η προσπάθεια καταγραφής και ανάλυσης των θεωρητικών εννοιών που σχετίζονται με την προώθηση και τη διαφήμιση αρχικά και στη συνέχεια η καταγραφή και η ανάλυση των τρόπων με τους οποίους εφαρμόζονται πρακτικά στον τομέα του τουρισμού και συγκεκριμένα σε ό,τι αφορά τους τουριστικούς προορισμούς, μέσω της συλλογής δευτερογενών στοιχείων, ώστε να επιτευχθεί ένας όσο το δυνατόν καλύτερος σχολιασμός, τριών περιπτώσεων (casestudies)διαφημιστικών καμπανιώνel
dc.format.extent108el
dc.language.isoelel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Δυτικής Αττικήςel
dc.publisherΠανεπιστήμιο Αιγαίουel
dc.rightsΑναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές*
dc.rightsAttribution-NoDerivatives 4.0 Διεθνές*
dc.rights.urihttp://creativecommons.org/licenses/by-nd/4.0/*
dc.subjectΠροώθησηel
dc.subjectΔιαφήμισηel
dc.subjectΔιαφημιστικές καμπάνιες προορισμώνel
dc.subjectPromotion and advertisingel
dc.subjectAdvertising campaigns of tourist destinationsel
dc.subjectPromotionel
dc.titleΠροώθηση-διαφημιστικές καμπάνιες τουριστικών προορισμών και διαδίκτυοel
dc.title.alternativePtomotion-advertising campaings of tourist destinations and the internetel
dc.typeΜεταπτυχιακή διπλωματική εργασίαel
dc.contributor.committeeΚικίλια, Αικατερίνη
dc.contributor.committeeΠαπαγεωργίου, Αθηνά
dc.contributor.facultyΣχολή Διοικητικών, Οικονομικών & Κοινωνικών Επιστημώνel
dc.contributor.departmentΤμήμα Διοίκησης Τουρισμούel
dc.contributor.masterΚαινοτομία και Επιχειρηματικότητα στον Τουρισμόel
dc.description.abstracttranslatedIn the present research, an attempt is made to record and analyse theoretical concepts that are part of the wide spectrum of marketing science, such as communication, promotion, modern advertising means, etc. The study of these concepts have been made through literature review related to the subject. Furthermore, has been made an attempt to study the application of these theoretical concepts and the use of internet for the purpose of processingthe content of an advertising campaign. There is also an attempt to link concepts such as the efficiency of an advertising campaign in relation to market segmentation. The objective of this work is to try to record and analysethe theoretical concepts relating to promotion and advertising initially and then the ways in which practically are implemented in the tourism sector, and in particular on everything theatregardstourismdestinations.This has been attempted through the collection of secondary data, in order to achieve the best possible commentary of three cases (case studies) of advertising campaigns.el
dcterms.embargoTerms12 monthsel
dcterms.embargoLiftDate2023-12-08T10:00:12Z


Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο

Thumbnail

Αυτό το τεκμήριο εμφανίζεται στις ακόλουθες συλλογές

Εμφάνιση απλής εγγραφής

Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές
Εκτός από όπου επισημαίνεται κάτι διαφορετικό, το τεκμήριο διανέμεται με την ακόλουθη άδεια:
Αναφορά Δημιουργού - Μη Εμπορική Χρήση - Παρόμοια Διανομή 4.0 Διεθνές