Browsing by Keywords "Διαφήμιση"
Now showing items 1-20 of 29
-
Final Warning
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)Σκοπός αυτής της πτυχιακής εργασίας είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού βίντεο διάρκειας λίγων λεπτών (short – film) με την χρήση της τεχνικής της κινουμένης εικόνας (stop motion). Το θέμα της πτυχιακής με τίτλο ... -
Mobile marketing: Η επίδραση της διαφήμισης στη συμπεριφορά του καταναλωτή
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-07-12)Αντικείμενο της παρούσας εργασίας αποτελεί το mobile marketing και η επίδραση της διαδικτυακής διαφήμισης στην συμπεριφορά του καταναλωτή. Η αύξηση της χρήσης των κινητών τηλεφώνων με γνώμονα την τεχνολογία επηρεάζει τη ... -
Αξιοποίηση του ψηφιακού παιχνιδιού «Το θέλω, το παίρνω;!» για την καλλιέργεια και ενίσχυση της κριτικής σκέψης σε μαθητές Δημοτικού.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-08-05)Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας αποτελεί η έρευνα που διεξήχθη με τη συμμετοχή έξι μαθητών της Ε’ δημοτικού σε σχολείο της Αργυρούπολης. Αφετηρία της έρευνας αποτέλεσε η ανάγκη της ερευνήτριας να αντιληφθούν ... -
Δημιουργία εφαρμογής κινητού και προωθητικών μέσων για τις φιλοζωικές της Ελλάδας με την ονομασία woof
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07-04)Η διπλωματική εργασία μου εστιάζεται στη δημιουργία εταιρικής ταυτότητας με την ονομασία Woof, τον σχεδιασμό μιας εφαρμογής κινητών τηλεφώνων για φιλοζωικές οργανώσεις στην Ελλάδα και τις προωθητικές ενέργειες της. Το έργο ... -
Διαφημιστική Καμπάνια Παπαδοπούλου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022) -
''Διαφημιστικό ημερολόγιο για το κατάστημα Mastiha Shop''
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-03-03)Η πτυχιακή αυτή εργασία, έγινε για τον σκοπό ανάδειξης της διαφημιστικής φωτογραφίας, μέσω ενός ημερολογίου που ως βάση έχει την ορθή παρουσίαση των χιώτικων προϊόντων του καταστήματος Mastiha Shop. Στόχος του ημερολογίου, ... -
Διαφημιστικό Ημερολόγιο της εταιρίας Bonjour – Casino
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-02)Στα πλαίσια της συγκεκριμένης πτυχιακής εργασίας παρουσιάζεται η δημιουργία ενός ημερολογίου με διαφημιστικό σκοπό, για την εταιρία προϊόντων Casino. Η σειρά φωτογραφιών που απαρτίζουν το ημερολόγιο αυτό αποτελούν εικόνες ... -
Εταιρική ταυτότητα και οπτική επικοινωνία για διαιτολόγο- διατροφολόγο. Σχεδιασμός ψηφιακής εφαρμογής για smart phone.
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-03-04) -
Εταιρική ταυτότητα του καταφύγιου Πίνοβο και προωθητικές ενέργειες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-22)Η πτυχιακή αυτή εργασία αναφέρεται στην εξ ολοκλήρου δημιουργία ενός μη κερδοσκοπικού καταφύγιου άγριας ζωής ονόματι Πίνοβο. Καταγράφεται η ιδεά πίσω από τον οργανισμό και η σχεδιαστική πορεία της οπτικής του ταυτότητας, ... -
Η γυναικεία μορφή στην συσκευασία και τη διαφήμιση της δεκαετίας του 1960
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-11)Η παρούσα εργασία πραγματεύεται τον τρόπο με τον οποίο απεικονίζονταν οι γυναίκες στις συσκευασίες προϊόντων αλλά και την διαφήμιση της δεκαετίας του 1960, με σκοπό την διερεύνηση τόσο σε συνάρτηση με τα καλλιτεχνικά ... -
Η διαφήμιση στα πλαίσια του mobile marketing
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-11-25)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το ζήτημα της διαφήμισης στα πλαίσια του mobile marketing και ολοκληρώθηκε μέσα από πέντε κεφάλαια. Η εργασία έδωσε βαρύτητα στο μάρκετινγκ και τη διαφήμιση τονίζοντας τους στόχους, τα είδη ... -
Η Δύναμη της Εικόνας στην Διαδικτυακή Διαφήμιση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10-07)Στα πρώτα στάδια της διαφήμισης τα έντυπα μέσα και αργότερα η τηλεόραση κατείχαν κυρίαρχο ρόλο στην επικοινωνία των προϊόντων και των υπηρεσιών μεταξύ διαφημιστών και καταναλωτικού κοινού. Με την καθιέρωση του διαδικτύου ... -
Η επίδραση των εργαλείων ψηφιακής επικοινωνίας στη συμπεριφορά του καταναλωτή: Η περίπτωση της μάρκας Stoiximan
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-09-12)Τα τελευταία χρόνια η μεταφορά της καταναλωτικής δραστηριότητας στο online περιβάλλον είναι αδιαμφισβήτητη. Η διαδικτυακή διαφήμιση και οι πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης έχουν αποτελέσει σημαντικό παράγοντα στην αύξηση ... -
Η χρήση των social media με έμφαση στο ρόλο των influencers στη διαφήμιση και προώθηση στο χώρο της μόδας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-20)Μέχρι πριν λίγες δεκαετίες, ο μόνος τρόπος διαφήμισης των επιχειρήσεων ήταν: η τηλεόραση, οι εφημερίδες και το ραδιόφωνο, ωστόσο στις αρχές της δεκαετίας του 2000, πραγματοποιήθηκε μια επανάσταση στα μέσα ενημέρωσης και ο ... -
Η χρήση των κοινωνικών δικτύων και των νέων τεχνολογιών από τα ελληνικά τηλεοπτικά κανάλια και η επιρροή τους στο κοινό
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-11-18)Τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης είναι ένα φαινόμενο που έχει μεταμορφώσει την αλληλεπίδραση και την επικοινωνία των ατόμων σε όλο τον κόσμο. Ειδικότερα, οι ιστότοποι κοινωνικής δικτύωσης είναι πολύ δημοφιλείς και έχουν εδραιωθεί ... -
Μέσα κοινωνικής δικτύωσης ή πραγματική ζωή;
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-03-03)Σκοπός της συγκεκριμένης εργασίας, είναι η δημιουργία ενός διαφημιστικού κοινωνικού μηνύματος σχετικά με την εξάρτηση των σύγχρονων ανθρώπων από το διαδίκτυο, βασισμένο στην τεχνική του Stop Motion. Το Stop motion animation ... -
Μελέτη του αγγλικού πρωταθλήματος σε σύγκριση με το ελληνικό πρωτάθλημα σε επιχειρηματικό επίπεδο
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-06)Σκοπός της εργασίας αυτής είναι η μελέτη και η σύγκριση του Ελληνικού με του Αγγλικού ποδοσφαίρου σύμφωνα με τις απόψεις πολιτών, σε τομείς οργάνωσης, στρατηγικής, οικονομικής δυνατότητας, “marketing”, υλικών, άυλων και ... -
«Ο Ρόλος της γυναίκας στη Διαφήμιση : Γυμνός εαυτός»
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-07-15)Στη παρούσα πτυχιακή εργασία αναλύεται ο ρόλος της γυναίκας στο χώρο της διαφήμισης ,προβάλλοντας τη γυναικεία φιγούρα με τρόπο κομψό και μινιμαλιστικό ,δημιουργώντας δικές μου εικόνες με βασικό στοιχείο το κόσμημα , ... -
Ο Σχεδιασμός λογοτύπου της Rhythm & Wraps και οι εφαρμογές αυτής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2025-03-14)Στην παρούσα πτυχιακή εργασία θα αναφερθούμε σε εταιρία δημιουργίας σχεδιασμού βινυλίων. Η εταιρία αυτή θα ονομάζεται Rhythm & Wraps δηλαδή στα ελληνικά (Ρυθμός και Κάλυμμα - Εξώφυλλο). Η εταιρία ως κύριο χαρακτηριστικό ... -
Παγκόσμια τυποποίηση ή τοπική προσαρμογή διαφημίσεων από τις εταιρείες διεθνούς δραστηριότητας; Έρευνα σε στελέχη ελληνικών επιχειρήσεων με εξαγωγική δραστηριότητα στον κλάδο τροφίμων
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-10-09)Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας ήταν να διερευνήσει το κατά πόσο οι εταιρείες με διεθνή δραστηριότητα θα πρέπει να δημιουργούν τυποποιημένες ή προσαρμοσμένες ανά περιοχή ενδιαφέροντος διαφημιστικές καμπάνιες. 12 ...