Πλοήγηση ανά Λέξεις-κλειδιά "Βιντεοπαιχνίδια"
Αποτελέσματα 1-7 από 7
-
Εφαρμογή τεχνητής νοημοσύνης στη δημιουργία παιχνιδιού ‘Βρες τις διαφορές’. Μια ανάλυση της τεχνολογικής εξέλιξης στην διασκέδαση και στην εκπαίδευση
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-23)Η παρούσα διπλωματική εργασία επικεντρώνεται στη δημιουργία ενός παιχνιδιού με την ονομασία «Βρες τις διαφορές» ένα απλό παιχνίδι με απλούς κανόνες καθώς ο παίχτης ως στόχο να βρει τις διαφορές μεταξύ δύο εικόνων. Το ... -
Ηλεκτρονικά εκπαιδευτικά παιχνίδια προσβάσιμα σε μαθητές με αναπηρίες
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03)Σύμφωνα με έρευνες που έχουν πραγματοποιηθεί τα τελευταία χρόνια, φαίνεται πως όλο και περισσότεροι εκπαιδευτικοί αντιλαμβάνονται την αξία και τα πολλαπλά οφέλη από την ένταξη των ηλεκτρονικών παιχνιδιών στην εκπαιδευτική ... -
Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας, γραφικών και προωθητικών μέσων για τον λογαριασμό tsig0s στην εφαρμογή του Twitch
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-04-27)Στην παρακάτω θεωρητική εργασία έγινε μελέτη και ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών του λογαριασμού που δημιούργησα, με όνομα tsig0s. Σκοπός της έρευνας ήταν η εκμάθηση της ιστορίας των βιντεοπαιχνιδιών, την ανάπτυξης ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού ανακύκλωσης
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-20)Με την παρούσα εργασία θα ερευνήσουμε το περιεχόμενο που οφείλει να έχει ένα εκπαιδευτικό βιντεοπαιχνίδι ανακύκλωσης με σκοπό να κεντρίσει το ενδιαφέρον του παίχτη, ώστε να έχει ως αποτέλεσμα την εκπαίδευση και κατανόηση ... -
Σχεδιασμός και ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού κυκλοφοριακής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-10-13)Με την πάροδο του χρόνου και με την ραγδαία αύξηση των οχημάτων που κυκλοφορούν στους δρόμους, έχει παρατηρηθεί και μεγάλη αύξηση στα τροχαία ατυχήματα. Το μεγαλύτερο ποσοστό αυτών προέρχονται απο την μη τήρηση των κανόνων ... -
Το ψηφιακό παιχνίδι Roblox ως εκπαιδευτικό εργαλείο για τη διδασκαλία του μαθήματος τής Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-07)Η χρήση ψηφιακών τεχνολογιών είναι επιτακτική σε όλο το φάσμα της εκπαίδευσης, αλλά επίσης, ολοένα και πιο «συνδεδεμένη» με την ψηφιακή μας κουλτούρα, όπου απαιτούνται νέες δεξιότητες. Ο όρος «δεξιότητες» αναφέρεται σε ... -
Ψηφιοποίηση αντικειμένων με μοναδικά τεκμήρια
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-07)Στα πλαίσια της ερευνητικής μελέτης των λειτουργιών και των σεναρίων χρήσης των NFT μέσα από τα βιντεοπαιχνίδια, και την ανάλυση των συστημάτων αυτών προς την οικονομία και Βιομηχανία 4.0, συντάχθηκε η ακόλουθη ερευνητική ...