Σχεδιασμός Εταιρικής Ταυτότητας, γραφικών και προωθητικών μέσων για τον λογαριασμό tsig0s στην εφαρμογή του Twitch
Design of Corporate Identity, graphics and promotional media for the tsig0s account on the Twitch app
Λέξεις-κλειδιά
Βιντεοπαιχνίδια ; Video games ; Ιστορία του gaming ; Twitch ; Ιστορία του Online gaming ; Παιχνιδομηχανές ; Δωρεές μέσω των διαδικτυακών παιχνιδιών ; Συνεισφορές διαδικτυακών παικτών στον ψηφιακό κόσμο ; Η Σημασία των δωρεών στο Twitch ; Δωρεές στο Twitch ; Βιντεοπαιχνίδια στην ΕλλάδαΠερίληψη
Στην παρακάτω θεωρητική εργασία έγινε μελέτη και ανάλυση των βασικών χαρακτηριστικών
του λογαριασμού που δημιούργησα, με όνομα tsig0s. Σκοπός της έρευνας ήταν η
εκμάθηση της ιστορίας των βιντεοπαιχνιδιών, την ανάπτυξης τους μέσα στον χρόνο
και τον τρόπο ύπαρξης τους σήμερα. Συγκεκριμένα αναλύονται η αρχή τους, ποιες
ήταν οι πρώτες κονσόλες, ποιοι κίνδυνοι παραμονεύουν πίσω από τα ηλεκτρονικά
αλλά και τα τυχερά παιχνίδια που βρίσκονται στο διαδίκτυο.
Ακόμα αναλύονται ο τρόπος που υπάρχουν τα βιντεοπαιχνιδια σήμερα και το
περιβάλλον της εφαρμογής twitch.
Κλείνοντας γίνεται σαφής ο τρόπος που εργάστηκα για την ολοκλήρωση της
εργασίας που δημιούργησα αυτό το εξάμηνο, δηλαδή τον λογαριασμό, την εταιρική
του ταυτότητα, τα γραφικά και τις προωθητικές του ενέργειες.
Περίληψη
In this theoretical work there was a study and analysis of the main features of the
account I created, named tsig0s. The purpose of the research was to learn the history
of video games, their development over time and how they exist today. In particular,
their origin is analyzed, which were the first consoles, which dangers lurk behind
electronic and also gambling games found on the internet.
The way video games exist today and the environment of the twitch app are also
analyzed.
In conclusion it becomes clear how I worked to complete the work I created this
semester, namely the account, its corporate identity, graphics and promotions.