Browsing by Keywords "Ψηφιακές τεχνολογίες"
Now showing items 1-10 of 10
-
CR-DR Σύγκριση πρωτοκόλλων , exposure index (EI)
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2023-01-24)Τις τελευταίες δεκαετίες με την ανάπτυξη της τεχνολογίας εισήχθησαν τα συστήματα ψηφιακής ακτινογραφίας φέρνοντας επανάσταση στον τομέα της ακτινολογίας. Αναπτύχτηκαν διαφορετικοί τύποι ανιχνευτών με πλεονέκτημα το ... -
Ανάπτυξη εκπαιδευτικού παιχνιδιού για κινητές συσκευές με χρήση της κοινωνικογνωστικής θεωρίας του Bandura για την εκμάθηση των κανονισμών βασικών αθλημάτων φυσικής αγωγής
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-07-22)Τα ψηφιακά εκπαιδευτικά παιχνίδια είναι μια δραστηριότητα η οποία χαρακτηρίζεται από οργάνωση και αποσκοπεί στο να προσφέρει τόσο ψυχαγωγία όσο και μάθηση. Στο σύγχρονο εκπαιδευτικό περιβάλλον, είναι αδιαμφισβήτητο ότι η ... -
Ανάπτυξη και εκπαίδευση ανθρώπινων πόρων στον τουρισμό μέσω της μετασχηματίζουσας μάθησης και της συναισθηματικής νοημοσύνης με τη χρήση ψηφιακών τεχνολογιών
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-06-19)Η τουριστική εκπαίδευση και κατάρτιση αποτελεί καθοριστικό παράγοντα για την ανάδειξη του τουριστικού προϊόντος και την ποιοτική αναβάθμιση των υπηρεσιών του τουρισμού. Παράλληλα, η υψηλή συναισθηματική νοημοσύνη οδηγεί ... -
Γραμμή παραγωγής και αυτοματοποιημένες διαδικασίες εφοδιασμού στην αυτοκινητοβιομηχανία
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-10)Η αυτοκινητοβιομηχανία είναι πολύ δυναμική και απαιτεί μεγάλη ευελιξία από τους κατασκευαστές αυτοκινήτων. Ο αυξανόμενος παγκόσμιος ανταγωνισμός απαιτεί ευφυή συστήματα παραγωγής σε συνδυασμό με ευέλικτα συστήματα εφοδιαστικής. ... -
Διαθεματική προσέγγιση του ηλιακού συστήματος με ψηφιακές και ρομποτικές διατάξεις
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2021-10-03)Το αντικείμενο της παρούσας έρευνας ήταν να εξετάσει τα αποτελέσματα της χρήσης ψηφιακών εργαλείων (digital tools) και ρομποτικών διατάξεων (robotic devices) στην ενίσχυση της κριτικής σκέψης (critical thinking) και των ... -
Διερεύνηση της πληροφοριακής συμπεριφοράς των επαγγελματιών υγείας υπό το πρίσμα της Covid-19: Η περίπτωση Γενικού Νοσοκομείου του ΕΣΥ
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2022-05-05)Η παρούσα μελέτη ασχολήθηκε με το θέμα της διερεύνησης της πληροφορικής συμπεριφοράς των επαγγελματιών υγείας εν μέσω πανδημίας και δόθηκε βαρύτητα στο γενικό νοσοκομείο ΕΣΥ. Η εργασία ολοκληρώθηκε μέσα από τέσσερα κεφάλαια, ... -
Κοινοβουλευτικές βιβλιοθήκες στην Ευρώπη ως φορείς πολιτιστικής διαχείρισης. Τα παραδείγματα της Ελλάδας και της Πολωνίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2021-09-07)Οι κοινοβουλευτικές βιβλιοθήκες αποτελούν μία ειδική κατηγορία στον χώρο των βιβλιοθηκών και δημιουργήθηκαν με βασικό σκοπό την ποικιλότροπη στήριξη της ανθρώπινης κοινότητας των Κοινοβουλίων κατά την άσκηση των ... -
Παρεμβάσεις Ψηφιακής Προαγωγής Υγείας: Μία Ανασκόπηση Πεδίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής Αττικής, 2024-03-28)Εισαγωγή: Όπως η ανθρωπότητα μεταβαίνει από τη βιομηχανική εποχή στην εποχή της πληροφορίας, έτσι και η Προαγωγή Υγείας προχωράει σε μία νέα τεχνολογική εποχή, αυτή της Ψηφιακής Προαγωγής Υγείας (Digital Health Promotion ... -
Τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων ως εκπαιδευτικά εργαλεία για την προώθηση της ομαδοσυνεργατικής μάθησης: η αξιοποίηση του OpenSimulator στο μάθημα της Ιστορίας
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2022-02-24)Οι τεχνολογίες εικονικής πραγματικότητας και τα περιβάλλοντα εικονικών κόσμων έχουν ήδη εδραιωθεί –αλλά και εξακολουθούν να εξελίσσονται– σε πολλούς τομείς της ανθρώπινης ζωής, μετασχηματίζοντάς τους. Ένας από τους τομείς ... -
Υλοποίηση και αξιολόγηση ψηφιακού αποθετηρίου
(Πανεπιστήμιο Δυτικής ΑττικήςΕθνικό και Καποδιστριακό Πανεπιστήμιο ΑθηνώνΑνώτατη Σχολή Παιδαγωγικής και Τεχνολογικής Εκπαίδευσης (Α.Σ.ΠΑΙ.Τ.Ε.), 2023-06-30)Τα επόμενα χρόνια, τα εκπαιδευτικά συστήματα που χρησιμοποιούν πολυμέσα αναμένεται να αυξήσουν το ενδιαφέρον των μαθητών και να κάνουν τη μάθηση πιο ελκυστική, ενσωματώνοντας ψηφιακό υλικό στην παραδοσιακή εκπαίδευση. ...